Math Games a tehetséges gyermekek

A tehetséges gyerekek erősödhet az érvelés és a kritikai gondolkodási készségek által megkövetelt matek. Sok matematikai játékok állnak tehetséges diákoknak, hogy , hogy a hallgatók egy értékesítési lehetőség a logikus érvelés és problémamegoldó készség . Ezek a játékok néha inkább a hangsúlyt a magasabb szintű gondolkodási készségek és kisebb hangsúlyt az alapvető computation.Krypto : Matton

Az olcsó játék segít a diákoknak fejleszteni több értelme , mentális matematikai készségek és számítási képességek . Deal minden diák öt kártya ( kártyák számozása egytől 15) , a hatodik lapot , mint a cél . A diákok akkor kell használni mind az öt kártyát a négy alapvető matematikai műveleteket , hogy elérjük a cél számát. Krypto játszható bármilyen méretű csoport , az egyedi az egész osztály . Elsődleges Krypto ajánlott korosztály 5 és fel ; & quot; rendszeres & quot; Krypto ajánlott korosztály 8 és annál idősebb.
SET

SET hones levonás és készségek elismerését . A játék a kártyák , mindegyik egy három szimbólumot különböző számok, színek és szintű árnyékolás . Tizenkét kártyákat képpel felfelé , és minden játékos beolvasni őket gyorsan megtalálni készlet három összekapcsolt kombinációja hasonlóságok és /vagy különbségeket. Mindenki játszik egyszerre , hozzátéve, egy kis verseny , hogy játsszon . Ajánlott korosztály 6 és annál idősebb.
24/7 The Game : Matton

Keresek egy matematikai stratégiai játék ? 24/7 a játék lehet , csak a játék a tehetséges gyerek . A játék során szóló, számozott csempe a játéktábla, hogy hét -by- hét rácsok . A játékosok keresni extra pontokat csempe hozzon létre készlet , fut vagy összegek 24 vagy 7 ( gondolom Scrabble matematikai ) . Csempe lehet helyezni mind a négy irányba , ami más a helyzet minden alkalommal, amikor a játékot . Ajánlott 8 éves kortól .
Maya Madness

Ha szeretne egy jó módja annak, hogy vezessenek be a fogalmak a negatív számok és a hatalom a nulla , próbálja Maya Madness . Minden játékos használ idővonal haladás mérésére -5 5. A játék kártyák és zsetonok szolgáltatás maja és arab numerikus szimbólumokat , így a gyerekek szert más kultúrák . Gyermekek összeadni és kivonni a lapjaikat , hogy elérje a cél számát. Ajánlott korosztály 10 és fel .
Hisss

A fiatal tehetséges gyermek , Hisss egy jó választás bevezetésére vizuális logika és színes azonosítás . A játékosok használják kártyáikat – mindegyikről külön más színű , és része egy kígyó – létrehozása & quot; értelmes & quot; kígyók ( a megfelelő testrészek és egy szín ) . Gyermekek gyakorlat számolási készség , valamint azok összeadódnak pontszámot a végén a játék . Ajánlott gyermekeknek 3 éves és idősebb.

You must be logged in to post a comment.