Hogyan készítsünk egy Invasion játék típusa

” Halo : Reach ” lehetővé teszi a játékosoknak , hogy saját térképeket személyes , vagy akár online használatra. A különböző térképek és lehetőségek is jön az invázió játék típusát . A inváziók, három fázis , jellemzően capture the flag , mint az utolsó fázis . Mivel a több fázisban , ami egy egyedi invázió játék is különösen bonyolult . Beállítása után a részleteket , a játékosok teljes kreatív ellenőrzése alatt a ” Halo : Reach ” térképeket . Utasítások
1

Nyissa ki a szint szerkesztő , hogy saját szintjén . Válassza ki a játék típusát , mint ” Invasion “, nem ” Basic szerkesztése . ” Kezdje tervezése az egyéni játékot kiválasztásával alap térkép , mint a Forge .
2

létrehozása spawn pontokat ütő “tárgy Options” ( az “X” gomb) . Válassza ki a spawn pontokat , és győződjön meg arról , hogy ezek a spawn pontokat semleges hovatartozás , nem pedig azokat kijelöljük az egyik csapat .
3.

Válassza ki a spawn zónát (nem a spawn pont ) a célja a homokóra ikon alatt a spawn pontot , és kiválasztja a ” Object Options . ” Jelöljék ki ezeket spawn zónák alapján melyik csapat szeretne kapsz a spawn zónában . Kezdje a kék csapat .
4

módosítsa a spawn zóna előírások a kék csapat , hogy a ” Spawn Sequence ” beállítása “1”. Cserélje ki a ” Place Start” érték ” igaz” és a “Game Különleges” értéket “false “. A ” szimmetria ” érték kell, hogy legyen “Mind ” és a “Game Type Label ” kell ” INV_RES_ZONE . ”
5

Alter azonos előírások alap piros csapat spawn zónában . Ezek az adatok beállítja a spawn zónák úgy, hogy minden csapat csak ívik ezekben a zónákban , amíg az első cél még mindig megvédte . Ha ez a cél kerül sor , minden csapat spawnol új spawn zónák .
6

Adja meg a második spawn zóna minden csapat azonos módon az első spawn zónát , néhány kivételtől eltekintve . Ahelyett, hogy ” Spawn Sequence ” , amelynek értéke ” 1 “, a változás, hogy egy érték “2 “. Továbbá, ” Game Különleges” kell válniuk “True ” helyett ” hamis “.
7

Adja meg a harmadik spawn zóna azonos a második spawn zóna , kivéve, hogy meg kell változtatni ” Spawn Sequence ” a ” 2 ” ” 3 “.
8

létrehozása cél zónák létrehozásával henger vagy doboz az eszközök , a jobb alsó sarokban . Ezeket a célokat meg kell felelnie az azok sorrendjét a szekvenciák a spawn zónák . Az első cél , hogy a ” Sequence ” az “1 “, a második lesz értéke “2” , és az utolsó lesz értéke “3”.
9

Adja meg a további részleteket minden cél , hogy ” Place Start” “igaz “, ” Game Speciális ” a ” hamis “, ” szimmetria ” értéke “Mindkettő” és a ” Game Type Label ” értéke ” INV_OBJECTIVE . ” Területén e célok kell állítani , hogy a védekező csapat .
10

létrehozása az utolsó cél a ” Game Type Label ” beállítva ” INV_OBJ_FLAG . ” Ez a beállítás hatására a zászlót kapsz ezen a helyen.
11

létrehozása végső cél pont jár, mint a cél helyét a támadó csapat , hogy a zászlót . Ez a végső cél ugyanaz a konfiguráció a harmadik cél pontot , kivéve, hogy a “Game Type Label ” a ” INV_Objective . ”

You must be logged in to post a comment.