Rules of Engagement in Wargames

Wargames , szavaival Alan Emrich , tanára az Art Institute of California , a ” kísérletek szimulálására múltbeli vagy jövőbeli események alapján a mennyiségi és a valószínűség törvényei . ” Mint minden más játék , akkor szükség van szabályokra , hogy segítsen nekik a funkciót , mint egy játék , és abban az esetben, wargaming , a beavatkozás szabályait , mint például a készülék mozgalmakat terep , támadás lehetőség , támadás és védekezés képesség , elengedhetetlen annak sikeréhez. Szempontok megfogalmazásában Wargame Szabályzat : Matton

Wargames van egy sor olyan alapvető funkciók , ahonnan felhívni a játékmenet , köztük a térképen területen , pultok , hogy képviselje minden játékos egységet , egy sor szabályt , mely meghatározza , hogy az egyes egység mozogni , és vegyenek részt más egységek , esetenként egy táblázat , ha a játék nem az életciklus – pontrendszer . Egy példa a szabályok szerepvállalás Wargames lehetne venni sakk — ahol minden egyes darab egy szabály, hogyan és hol lehet mozgatni a táblán . Szintén néhány darab csak megengedik, hogy vegyenek részt egy darab egy bizonyos módon , mint például a gyalogok ellen darab átlósan szemben őket .
Térkép Területi

hatékony használata a térkép javíthatja elkötelezettség opciókat , mint térképek gyakran tartalmaznak hatásokat , amelyek lehetővé teszik a további sikeres és káros támadások — mint a nagy föld a hosszú távú támadások és erdős területek védelmére . Az alakja a térkép is fontos az egység mozgás és támadás /védekezés tervezés . Lényegében , a térkép hivatott képviselni reális terep , például nem engedik egységeket át a szilárd tárgyakon .
Típusú egységek : Matton

számlálók képviselni egység eltérő erő és képesség, vagy esetleg hasonló jellemzőkkel rendelkeznek , de ezúttal egy esélyt rendszer helyett , mint például egy valószínűségi táblázatot. Mindkét esetben erős és gyors egységek leghasznosabb az élvonalban a csata , de ritkán hagyják magukra — azok hatékonyabbak , miközben védett belül egy hadsereg .
Unit mozgás a Map : Matton

a számláló a mozgás és támadás /védekezés lehetőségeit is függ , hogy milyen típusú készülék van. Szárazföldi, légi és tengeri egységek a leggyakoribb háborús játékokat , és követnek reális törvényeket. Szárazföldi és tengeri egységek , például , nem lehet támadni légi egységek , kivéve, ha szakosodnak harc ilyen egység. Air egység figyelmen kívül hagyja a terep ( föld ) hatások . Csak a tenger egységek képesek navigálni a mély vízbe.
Armor és tartomány : Matton

Units lehet enyhén vagy erősen páncélozott — az előbbi lenne a nagyobb mobilitás , mint az utóbbi , hanem azt is, valószínűleg kevesebb támadás és védekezés képesség . Tartomány is fontos — egységek, amelyek csak támadás rövid hatótávolságú gyakran több kárt , mint a hosszú távú egység , de természetesen meg kell navigálni a térképen területen annak érdekében, hogy a támadás .

You must be logged in to post a comment.