Hogyan hozzunk létre egy Windmill Attack Chess

A szélmalom támadás egy sor mozog , ahol a játékos képes okozni nagy kárt az ő ellenfele a Beteszik csekket , majd rájött, ellenőrzés, majd egy másik csekket. Megköveteli legalább két darab működik. A király kénytelen mozog oda-vissza két sebezhető helyzetben , így a támadó játékos okozni utáni veszteség veszteség. Nem biztos tüzet módja annak, hogy hozzanak létre egy szélmalom támadás, vagy akkor gyakrabban fordulnak elő ; ez egy nagyon ritka esemény versenyen sakk . Van néhány kulcsfontosságú eleme azonban, hogy jelen kell lennie. Egy 13 éves Bobby Fischer használta – , valamint egy lenyűgöző Queen Sacrifice – 1956-ban , hogy legyőzze Donald Byrne , aki kétszer olyan idős , milyen később nevezték a ” Game of the Century “. Things You ‘ ll szüksége
egy sakk-készlet
Az ellenfél
Show More utasítások
felfedezve Check
1 Bobby Fischer nem volt sokkal idősebb, mint ez a fiú , amikor legyőzte 26 éves éves Donald Byrne egy szélmalom támadás .

Windmill támadások gyakran kezdődik egy sor kényszerű mozog , nyomja a király olyan helyzetbe , ahonnan tud költözni egy négyzet csak , és amelyen ő sebezhető a felfedezett csekket. Felfedezett ellenőrzés történik, ha egy darab , az úgynevezett maszkolás darab , blokkolja a támadást egy második darab , az úgynevezett maszkos darab , azonos színű az ellenfél ' s király. Ha egy lovag van egy négyzet mellett a király blokkolja a püspök , amely veszélyeztetheti a király , és a lovag mozog , a Presto! Felfedezve csekket. Ha a maszkolás darab abban a helyzetben van , hogy egy másik darabot , ez teszi a felfedezett ellenőrzést annál nagyobb teljesítményű .
2 Keys , hogy a szélmalom : A maszkolás darabot kell támadni , és a király meg kell kénytelen visszatérni a eredeti négyzet .

a hatalom egy felfedezett ellenőrzés abban a tényben rejlik , hogy a támadó játékosnak sok lehetőség a maszkolás darab . Például, hogy lehet használni, hogy anyagot ( a védő ' s db) , ami általában védett , mert a védekező játékos kénytelen mozgatni a király vagy a blokk. Ő is ' t használhatja a lépés, hogy a maszkolás darab, de kell foglalkozni a csekket.
3 A szélmalom támadás , két darab össze kényszeríteni a királynak , hogy ismételje meg mozog , míg egy a darab megy a tombolás .

Miután arra kényszeríti a királyt , hogy mozog és csinál valami kárt, a maszkolás darab mozog vissza ugyanazon a téren , ahonnan eredetileg blokkolta a támadást. A maszkolás darabot kell támadni a király újra. Például , ha a fehér király voltak f1 mellett egy fehér bástya e1 , mögötte fehér gyalogok G2 és H2 , egy lovag van f2 blokkoló támadó fekete püspök E3 . Ha a lovag mozog , a király támadás éri , és meg kell mozgatni , hogy a H1 (lásd a forrásokat a 2. magyarázata sakktábla számozás) .
4 A szélmalom támadás Mindegy ' t garancia sakk-matt , de lehet neked közelebb .

az utolsó lépés az , hogy mozog a maszkolás darabot vissza az eredeti térre , ahonnan indult a támadás . Ez arra kényszeríti az ellenfél ' s király vissza, hogy ' eredeti tér, és az egész sorozat is megismételni , a maszkolás darab ismét wreaking annyi pusztítást , mint szeretné .
< Br >

You must be logged in to post a comment.