Ice Breaker Ötletek

Gyakran ijesztő , hogy az emberek gyűlnek össze helyzetekben, ahol nem ismerek senkit, még a csoportban. Szerencsére , jégtörő segít az embereknek , hogy megismerjék egymást és tedd őket a nyugalom . Néhány jégtörő is kap -to- know -you játékok , míg mások lehet használni, mint egyszerű bevezetés játékok. Keveredés Games

Tape egy index kártya minden ember homlokára a nevét egy híres személyiség írva , kifelé . Az a személy viseli a kártyát nem kell tudni, akinek a neve van írva a homlokára . Már minden ember sétálni kér igen vagy nem kérdés , hogy ki van írva a kártyát, amíg ő kitalálja, ki ő célja, hogy . Kérdésekre, mint ” Én vagyok nő? ” és “Én vagyok egy filmsztár ? ” megfelelő kérdések . Alternatívaként viszont a résztvevők a rossz névtáblát érkeznek . Az egyének kell majd be magukat egymással annak érdekében, hogy megtalálják a megfelelő tulajdonosok a címkéket , valamint a saját névtáblát .
52 kártya Shuffle

Ha egy nagy csoport , játszani a 52 lapos Shuffle játék. Osszuk ki a játékkártya , hogy minden egyes személy ; ha több mint 52 ember , kezet kártyát egy további fedélzeten. Kérünk mindenkit , hogy együtt bizonyos intézkedéseket. Arrangement példák közé tartozik az azonos színű , akiknek ugyanaz a szám vagy arc kártyát , és telt ház vagy egyenes szabályokat. A csoportok beszélnek és be magukat egy adott idő alatt , mielőtt a következő megállapodás.
Kanál

mindenkit körben ülnek , és be elég kanál központjában , hogy eggyel kevesebb , mint az összeg az emberek játszanak. Deal négy kártyát minden játékosnak , és a kereskedő vegye fel egy kártyát a pakliból , nézd meg , és adja át annak a személynek az ő jobbra vagy balra. Az osztó folyamatosan felvette kártyát a pakliból , és halad őket ugyanabba az irányba , mint az első kártyát. A cél a játék lényege, hogy az első játékos, négy -az- egy-fajta . Ha négy -az-egy -fajta , vegye fel a kanalat. Ha látod, hogy valaki megragad egy kanalat , vegyen egyet , mert ha nem megragad egyet, te ki a játék . Vegye ki a kanalat a központ minden egyes alkalommal, amikor egy személy ki a játék , így eggyel kevesebb kanál elején minden körben. Ez lehetővé teszi az emberek megismerik egymást, meglehetősen gyorsan .
Kérdések feltevése

írása több kérdést felülete mentén egy nagy strandlabda . Használja a buta és szórakoztató kérdések , mint a ” Volt-e élet a Marson ? ” vagy ” Mit gondol, egy macska beszélgetés is hangzik ? ” Mindenkit körben ülnek , és dobálják a strandröplabda a levegőbe . Minden egyes alkalommal, amikor valaki elkapja , meg kell válaszolni a kérdést, az ő bal hüvelykujját . Alternatív megoldásként , írjon egy sor hasonló kérdéseket rá papírcsíkot , és tegyük őket egy papírzacskót. Mindenkit felváltva húzza ki a papírcsíkot , és a kérdésnek a megválaszolása , hogy van rajta.
Get- to-know – You Games

játszani, hogy segít mindenkinek megismerjük egymást egy kicsit. Pass körül egy tekercs WC-papír és kérje minden ember , hogy tépje le néhány. Akkor megy körbe-körbe újra , és minden egyes személy mondja egy tény magukról minden tér a WC-papír az általuk letépte. Vagy kérdezzük meg minden ember , hogy megosszák a két igaz dolgot magáról , és egy hazugság. Közvetlenül a csoport , hogy melyik információ az, hogy a hazugság .

You must be logged in to post a comment.