Step -by- Step utasítások a Kincskereső

kincskereső egy szórakozás gyerekeknek, hogy hozzon létre egy elhárít esős napon az unalom , vagy hogy ez egy központi a gyermek születésnapi partiján . Kincskereső lehet egyszerű vagy bonyolult , mint azt szeretnénk . Az egyetlen korlátozás a képzelet és az idő korlátai .

Létrehozása előtt a kincsvadászat , hogy a résztvevők életkora , és képességeiket figyelembe. Vadászatok legmegfelelőbb óvodáskorú gyermekek és idősebb. Azoknak a gyermekeknek , akik még nem tudnak olvasni, kép létrehozása nyomokat . Az idősebb gyermekek követhetik írásos nyomokat . Ösztönözni kell a gyerekeket, hogy működjenek együtt , hogy megtalálják a kincset , függetlenül a korosztály involved.Things amire szüksége van
Prize
Olló
Paper
Markers

Show More utasítások

1.

Válassza ki a díjat , hogy a gyerekek vadászni a tevékenység során . Alakítják a kincset , hogy a korosztály a gyerekek részt . Például az óvodás gyerekek is, mint matrica könyvek , míg az idősebb gyermekek is keresni játékkártyák . Ha te, aki olyan család csak vadászat , a kincs lehet egy élmény , mint egy utazás egy vidámpark .
2

Döntsd el, hány nyomokat, a gyerekek meg kell oldani , hogy a kincset . Korlátozza a lépéseket, hogy hat vagy annál kevesebb a fiatalabb gyerekeknek . Az idősebb gyerekek is kezelni hosszabb vadászatok keményebb nyomokat, és 10 és 15 lépésben .
3

Készíts egy listát a lehetséges búvóhelyek , ahány a nyomokat elhatározott . Rank a foltok szempontjából nehézséget. A legegyszerűbb helyet találni lesz a válasz , hogy az első nyom , míg a legnehezebb tart a kincset.
4

Cut négyzet papír , számuk egyenlő eggyel kevesebb , mint amennyi a búvóhelyek – nem kell egy darab papírt az utolsó helyre , mert ez a kincs . Írni, vagy rajzolni nyomokat a papíron terek, az egyik nyom négyzetméterenként . Száma db így a vadászok , hogy melyik lépés a játékban vannak .
5

Írja meg viszonylag könnyű nyom , hogy elindul a vadászat . Óvodások , rajz vezet, hogy a következő helyre elegendő . Divat A rejtély az idősebb gyermekek . Tartsa az első nyom unhidden , mivel ez lesz a kulcs a gyerekek használják , hogy elindítsa a vadászat .
6

létrehozása fokozatosan nehezebb nyomokat, hogy megoldja . Növeli a nehézséget tényező távolság a nyomokat távolabb vagy írásban nehezebb rejtvényeket megoldani.
7

elrejtése nyomokat minden helyen mentén kincskeresés , minden nyom , ami a vadászok , hogy a következő lépés . Például , a gyerekek meg kell találni a kulcsot , azonnali 4. számú vezet, hogy rejtekhelyéről 5. sz .
8

elrejti a kincset a legnehezebb rejtekhelyet , attól függően, hogy a hely. Például , válasszon egy helyet a hátán a szekrényben , ha a vadászat egy ház vagy eltemetni a kincs, ha kint .
9

Gyűjtsd össze a gyerekek , magyarázza a játék , adja át őket az első nyom , és kezdődik a vadászat .

You must be logged in to post a comment.