Szabályai Wargaming

szimulált harci játékok már játszott, mint hobby ” wargames ” megjelenése óta a HG Wells ” kis háborúk ” 1913-ban számos különböző szerzők és a kiadók állított szabály határozza meg, hogy lehetővé teszik az ellenőrzést a hadsereg történelmi , fantázia és még a tudomány fikció beállításokat. Idővel , asztali wargames fejlődött társasjátékok, videojátékok , és egyéb média, hogy kövessék hasonló irányelveket , hogy reális csaták között emberi ellenfelek . Skirmish Games

Skirmish játék szabályok vonatkoznak ezek a játékok , ahol az egyes karakterek sokkal fontosabb, mint regimented egységet . A Lord of the Rings miniatúrák játék Games Workshop és a társasjáték HEROSCAPE nagy példa. Skirmish játékszabályok körül forog a különleges személyiségek a konfliktusban érintett és nagyon hangsúlyozzák a képességeiket , és pont értékek vagy erőforrás költségeket . Gyakran a karakterek rendelkeznek különleges képességekkel , vagy fegyverek messze túl a tipikus katonák .
Unit – alapú Seregek

Játékok , amelyek középpontjában egységet központi magja egy hadsereg hozzon létre egy másik szabályrendszer . Unit – alapú játékok jelentős mértékben támaszkodik a parancsnokok és a morál , és lehetővé válik , mellyel az ellenséges egységek megsemmisítik meghatározott számú csapataik . Age of Empires a PC és a miniatúrák játék Flames of War összpontosít egység osztott harc . A legtöbb karakterek ezek a játékok vagy ki egy egység vagy nyereség előnyeit , hogy közel egy barátságos parancsnok . Az egységek összetartó csoport , akik őket együtt , és ugyanazt a képességeit és tulajdonságait.
Légiharc

Játékok , mint a Crimson Skies sorozat és a csillagközi miniatűrök a Battlefleet Gothic kikerül jellegzetes terep beállítások életbe harc az ég . Légiharc szabályokat lehet akár csetepaté, vagy formáció alapú . Tipikus szempontok légi szabályok a lőszer és loadouts , utazási sebesség és a mozgékonyság, és még az üzemanyag-fogyasztás . Repülőgépek és léghajók jöhet összeomlik a földre azáltal, hogy túl sok kárt vagy ütközik egy másik nagy sebességgel .
Naval Battles

Sok csetepaté és egység alapú játékok közé szabályokat a tengerjáró hajókat akár közlekedés, ágyúnaszád . A videojáték Battlestations : Pacific és Davey Jones ‘ Locker modell játék illusztrálja a műfaj szabályainak , ahol a vitorlák és légcsavarok egyaránt szükségük van a sérülés táblázatok és sebesség adatok . Ágyúnaszád kell foglalkozni a folyamatosan változó hangmagasság és elfordul létrehozta a tenger , valamint a lőszerek és újratöltése alkalommal. Naval szabályok erőteljes hangsúlyt fektetnek a hajók maguk , és amelyek mindegyike saját statisztikák mellett a személyzet valamennyi egységet .
Fantasy Szabályok

A különböző játékok a Warhammer 40.000 és Warcraft vonalak igénybe sokféle szabályok miniatúrák , társasjátékok , video és kártya játékok. Ezek a játékok is bele fantázia elemek, mint a varázslatok és idézése erősítést . Szabályok foglalkozó varázslat jellemzően intervallumokat, és határozza meg , hogy hány varázslatot , vagy hogy milyen görgők tudja használni a harcban . Azt is jelzi, hogy ezek a misztikus elemek kölcsönhatásba technológia és az egységek a pályán .

You must be logged in to post a comment.