Pokemon Játékszabályok

Több, mint egy videojáték franchise, Pokemon is megszállták a műfaj gyűjthető kártya játékok. A Pokemon CCG ösztönzi a játékosokat , hogy a kereskedelem Pokemon között egy másik , és vegyen részt harcokban ugyanazt mozog látható a játékban . Kártyák

Mielőtt elkezdené a játékot , akkor meg kell , hogy ismerkedjen meg az öt típusú kártyák teszik ki a pakli 60 kártyát . Az első típusú kártyák a Pokemon – a lény használja a csatában, nagyon hasonló módon használják őket a videojáték . Edző kártyák kapsz egy bónusz , például extra sebzést vagy a hozzáférés egy speciális mozgás . Energia kártyát használnak a Pokemon , hogy támadás , erősebb támadásokat több energiát igényelnek . Stadion kártya nyújt bónuszokat mindkét játékos , mint a nagyobb szilárdság Víz -Type Pokemon . Támogatói kártya használnak azonos módon Trainer kártyákat , de csak egyet Támogatói kártya körönként.
A játék indítása : Matton

A játék elindításához essek egy érmét hogy ki lesz az első. Van mindkét játékos shuffle a fedélzeten, és felhívni a felső hét lapból . Ellenőrizze, hogy a kéz minden Pokemon kártyák . Ha Pokemon , helyezze egy képpel felfelé a játéktábla és legfeljebb öt oldalával lefelé a táblán. Az arc felfelé Pokemon vehetnek részt a csatában a többiek a tartalék csapat .
< P > Miután minden játékos elhelyezte a Pokemon , dolgozzon hat további kártyát, és tegyétek le le a játékteret . Ezek a kártyák az úgynevezett díjat kártyák és kapnak a mérkőzés győztese .
Felváltva

lejátszása kezdődik az első játékos rajz egy kártyát az ő fedélzet , majd dönt a teendők . A Pokemon CCG , a játékosok kitesz öt Pokemon saját tartalék csapat, helyezzen egy energia-kártyát egy fordulnia a Pokemon részt a csatában, vagy kapcsolja be a bónuszok a stadion , tréner , és a Támogatói kártya . Ön tud játszani több Trainer kártya egy körben , de csak egy stadion kártya lehet játékban bármikor és egy szurkoló kártya játszott körönként.
Battling és Victory

Ha van elég energia kártyát helyezni az aktív Pokemon , akkor a támadás az ellenfél . Szándékát, hogy támadják , és a lépés, hogy úgy döntött, hogy használja . Határozzuk meg a kár összegét segítségével erőssége a Pokemon lépése , és az erejét és gyengeségét ellenfél Pokemon . Lehet támadni körönként egyszer és sérülés alatt végez a következő fordulat. Miután az okozott kárt a Pokemon meghaladja az Életerő szerepel a kártyán , az ellenfél el kell távolítania a Pokemon a játékból, és megkapja az egyik díjat kártya .
< P > A játék addig folytatódik , amíg az egyik játékos megszerezte mind a hat az ő ellenfél díjat kártya vagy az ellenfél nem több Pokemon hagyta a csatába.

You must be logged in to post a comment.