Nemzeti Mahjong Szabályok

Mahjong egy régi játék . Ezt játszotta a kínai royalty több mint 4000 évvel ezelőtt. A lakosság azon kívül a királyi palota fedezte fel a játékot, miután a forradalom 1911 hozott sok titkot falain kívül , a Tiltott Város . Mahjong érkezett Amerikába 1920-ban és ez volt a kedvenc játéka millió játékos azóta. Csempe

A legnehezebb része a Mahjong tanul a lapban. Jelenleg 144 csempe a alapkészlet , hogy esik a különböző csoportok : bambusz , kerekek , karakterek , szelek , sárkányok , virágok és évszakok . A bambusz csempe, más néven bárok, vannak számozva 1-9 , és vannak négy , minden egyes ilyen . Ugyanezt a számozási használják a kerekek , más néven pontok vagy körök, és a karakterek . A szél Észak, Dél, Kelet és Nyugat , a sárkányok piros , zöld és fehér — 4 csempe minden egyes ilyen . Az utolsó nyolc lapok a bónusz csempe : négy virág — szilva , orchidea , krizantém és a bambusz — és a négy évszak — tavasz, nyár, ősz és tél . Csak egy minden egyes ilyen csempe. Amikor merülnek fel , akkor tedd arccal felfelé a játékos oldalán kell számítani a végén a játék, és egy másik csempe készült .
Kereskedő

lejátszása kezdődik az összes csempe lefelé az asztal közepére . Minden játékos egy kétsoros csempe maga elé . Van egy sor 18 burkolólap és egy másik sor 18 csempe a tetején az első sorban. A kocka hengerelt , és a high roller válik Keleten. Az összes többi játékos neve egy irányú kapcsolatban Keleten. Az üzlet forog az óramutató járásával ellentétes , ha a kereskedő nyer. Ebben az esetben marad a kereskedő egy másik kezét. Ha a nyertes szám 10 , a következő üzletet kezdődik a 10. rakás csempe előtt Keleten. A szabályok szerint , 13- csempe osztanak minden játékosnak , és 14 a kereskedő. Amikor a fal előtt kelet kimerül , lapok foglalkoznak a fal előtt a következő játékos az óramutató járásával ellentétes , ami északon.
Ötvözi

Minden játékos vagy felvesz egy eldobott , és meg kell határozniuk a bemond , vagy húz egy új lapkát . A játékosnak el kell dobnia a csempe. A visszaengedések nem egymásra , mert lenne egy játék. A bemond lehet egy pung , a kong vagy Chow . A pung három pontosan ugyanazon a csempe , mint például a három zöld sárkány . A kong négy , pontosan azonos csempe. Ha felveszi a lap, hogy egy másik játékos dobni , és egy kong vele, akkor kap , hogy dolgozzon egy csempe. A Chow három lapok egymás után, mint a 6., 7. és 8. kerekek .
Winner

játék akkor ér véget , amikor az egyik játékos termel egy pár, két azonos csempe és három melds . Csak a győztes pontok számítanak . Ha a nyertes cserép volt dobott , csak a játékos, aki elvetette a győztes csempe veszít. Ha a nyertes csempe készült , a másik három játékos mind vesztesek . Párok és Chow számít nulla pontot , öltöny pungs száma 2 , a becsület pungs száma 4 , öltöny Kongs száma 8 , a becsület Kongs gróf 16. . A bónusz lapok négy pont adható . A játék a Mahjong áll, 16 kéz .

You must be logged in to post a comment.