Szórakoztató játékok gyerekeknek 5 & amp; Up

Egy bizonyos ponton , játékok aren & amp; rsquo , t csak a ismétlődő tevékenységek , és kezdődik , hogy versenyképes és ideértve a stratégiát és a komplexitás. Szórakoztató játékok az idősebb gyerekek olyan szabályokat , amelyek lehetővé teszik számukra , hogy szabályozza egymással, és részt vesz a döntéshozatali folyamatban . Néhány a legjobb játékok azok, amelyek a gyerekek játszhatnak a saját, felnőtt felügyelete nélkül . Amőba : Matton

amőba egy játék hasonló a címkével , hanem egy csavar , és alkalmas a közepes és nagy csoportok . Ellentétben tag bár helyett egy személy , hogy & amp; ldquo , hanem & amp; rdquo; van két elején a játék , akik a kijelölt amoebas . A két játékos , akik amőbák kezét és megpróbálja címkével az összes többi játékos . Ha egy másik játékos van címkézve , részévé válnak a vonat , és csatlakoznia kell a kapcsolatot , címkéző más játékosok mennek . Ha a negyedik játékos címkézett tudnak továbbra is az, vagy úgy dönt, hogy ossza két külön csapat két . Az amőbák lehet kapcsolni , és oszd meg fog mindaddig, amíg mindkét oldala amőba szereplő egyenlő számú játékos . A játék addig tart, amíg az összes játékos részévé váltak az amőba szálak .
Kincskereső

A kincskeresés egy nagyszerű módja annak, hogy szórakoztató és teszt tudás tudását a ugyanabban az időben. A darab semmiből papír vagy három – az – öt lapot , a szülők létre kincsvadászat rejtőzik kártya a ház körül vagy a környéken . Minden kártya ad egy nyom a hollétéről a következő nyom , és lehet írni azonban a játék & amp; rsquo , s adminisztrátor saját belátása szerint . Kártyák felírható rejtvények vagy akár vonatkoznak iskolai feladatok . Ha Ön egy sor enciklopédiák , azt gondolhatja , hogy elrejtse nyomokat néhány stratégiai helyen van . Hasonlóképpen a Kincskereső lehet állítani az utolsó bárhol egy pár percig, hogy egy egész délután , mivel a játék folyamatosan bővíthető , ha szükséges. Ezek a játékok jobban működnek egy csoport gyerek ; különben a szülők valószínűleg kérdések megválaszolásával , és amely a nyomokat minden lépésnél . A kincs a végén lehet, amit a szülők szeretnék , hogy legyen , de ez igazából nem & amp; rsquo , t szükség, mert a gyerekek egyszerűen csak élvezni követően mind a nyomokat .
Wink & amp; # 039 ; Em : Matton

Wink & amp; lsquo , Em egy szórakoztató játék, ahol az egyik játékos megpróbálja a & quot; gyilkosság & quot; mint sok más játékos, mint lehetséges, mielőtt elkapják. Kezdje azzal, félretéve az azonos számú kártyák vannak játékosok , hogy biztos , hogy tartalmaz egy pikk ászt közöttük. A játékosok válasszon ki egy kártyát véletlenszerűen és tedd képpel lefelé előttük ül egy kört. Az a játékos, aki kiválasztotta a pikk ász , majd megpróbálja kacsintott a többi játékos nélkül hagyni, hogy bárki másnak látni őket csinálni. Ha egy játékos kacsintott bejelentik & amp; ldquo; I & amp; rsquo , M halott , & amp; rdquo; és dobja a kártyát, hogy az a kör közepére . Az ász játékos folytatja ezt a folyamatot, amíg valaki azt hiszi, hogy tudja, ki a gyilkos . Más játékosok mondhatjuk & amp; ldquo; azt akarom, hogy én hiszem , & amp; rdquo; majd azzal vádolják egy másik játékos . Ha az adatok helyesek , a játéknak vége . Ha azok nem helyesek azok halottak .

You must be logged in to post a comment.