Hagyományos Arcade játékok

Amikor a videojáték- piacon az átmenetet az otthoni konzolok , a legtöbb film volt hagyományos ügyességi játékok . Videojátékok be a arcade világ az 1970-es években , az első pénzérmével működő számítógépes játék , számítógépes hely . A hagyományos ügyességi játékok mindig is vágott az otthoni konzol , mint az általuk kínált vintage fellebbezést az első napon a videojáték arcade . Pong

Magnavox Oddysey volt az első hazai videojáték konzol valaha gyártott , de az Atari kiadás a Pong rendszer kezdeményezte a konzol forradalom. Pong volt az egyik az első, pénzérmével működő játékok valaha készült . Ez szimulálja a tenisz meccset rendkívül egyszerű grafika. 1976-ban , Atari kiadta a Pong rendszer . Ez egy otthoni konzol , amely csatlakozik a felhasználó televízió. Ez játszott csak egy játék , Pong . Atari tervezte a konzol kifejezetten a Pong . Így Pong volt az első nagy arcade játék , hogy az átadás az otthonokban .
Pac- Man

Atari eredetileg megjelent Pac -Man az otthoni játék a saját 2600 rendszerben . Namco létre a játékot arcade játék . Egy joystick , a játékos manőverezett a Pac -Man az egész labirintus . A cél minden szinten, hogy enni a pontok, miközben kijátssza a szellemeket, hogy üldöz Pac -Man . Miután Pac -Man fogyaszt a pontok , a játékos továbblép a következő szintre . Pac- Man az egyik leghíresebb videojáték valaha gyártott , és továbbra is vonzzák egymást követő generáció a klasszikus egyszerűség .
Frogger

Eredetileg által gyártott Konami , Sega első engedélyezett Frogger az átruházás az otthoni konzolokon . Frogger továbbra is a jól ismert címet . A cél a játék az, hogy a béka áthalad egy forgalmas autópályán és a vízi , elkerülve a különböző akadályokat és veszélyeket. Frogger megjelent számos formája számos otthoni rendszerekre és használható otthoni számítógépek .
Galaga

Galaga egy klasszikus űr – alapú ügyességi játék . A játékos manőverek a hajó leadása közben egy támadás a támadások az idegen -szerű lények, amelyek legördülő felülről . A hajó csak mozgatni oldalirányban az egész a képernyő alján . Miután a játékos legyőzte az összes teremtmény , akkor továbblép a következő fordulóba . Vannak időszakos kihívás fordulóban, ahol a játékos egyszerűen megpróbálja legyőzni annyi lények lehetséges, hogy bónusz pontokat szerezni . Van is egy különleges ellenség , amely a tüzek vonósugárral a hajót, esetleg elfog ez , potenciálisan jó vagy rossz későbbi eredményeket a játékos. Számos hazai rendszerek Galaga kiadásokban .

You must be logged in to post a comment.