Snorta Megközelítés

” Snorta ” egy család -barát memória játék célja a három-nyolc játékos, 8 éves kortól . A játékosoknak meg kell utánozni a hang egy haszonállat , majd elrejti a műanyag alakja az állat . A játékosoknak meg kell fordítsa kártyák megpróbálja összehangolni az állat a többi játékos . A győztes a fordulóban az első játékos, találni egy kártyát mérkőzés, és a hang az ellenfél állat. Utasítások
beállítása
1

Válasszon játékos , hogy a kereskedő. Ez a játékos létre a játékot, és utasítsa a többi játékos .
2

Helyezzük egy pajta előtt minden játékos . Tedd mind a 12 műanyag állat az állat megragad zsák .
3

Át az állat megragad zsák körül minden játékosnak. A játékosok kell , hogy az egyik , és tegyük mellé a pajta .
4

Helyezze az egyetlen ” Swap ” kártyát a pakli állat kártyák és shuffle a fedélzeten. Foglalkozzunk a kártyákat , arccal lefelé , minden játékosnak , amíg mindenki ugyanazt az összeget . Helyezze a maradék kártyákat az oldalra.
5

A hang az állat , vagy más néven ” véleményező Off “. Ennek célja, hogy segítse a játékosokat emlékszem, mit állat tartozik minden játékosnak . Minden játékos felváltva ” véleményező Off “.
6

Vigye állat az istállóban , így senki más nem láthatja.
Játék a játék

7

Vedd fel a kártyákat, és tartsa őket képpel lefelé egy kézben . A játék indul a kereskedő , akkor óramutató járásával megegyező irányban az asztal körül .
8

Felváltva essek át a felső kártyát a kezedben . Helyezze a kártyát képpel felfelé az asztalra . Ez kezdődik a köteg asztali kártyák minden játékos . Mivel a játék folytatódik, a játékosok fordítsa a kézben kártyák erre halom.
9

Fordítsa meg az “Swap ” kártyát, ha van , és egy új állat a táska, . Helyezze az állatot a pajta a zsákba , és a hangot az új állat .
10

játszani, amíg egy játékos átfordul egy kártya, amely megfelel a felső táblázatban kártyát egy másik játékos . Ez a két játékos kell próbálnia emlékezni ellenfeleik rejtett állatok , és az első , hogy helyesen “Sound Off “. Nincsenek szankciók helytelen állati hang , és a többi játékos nem szabad, hogy bármilyen hangot . Az első játékos , hogy az állatok megfelelő nyeri a fordulóban. A győztes kezét minden az ő asztali kártyák a vesztes játékos . A vesztes játékosnak el kell helyezni az asztali kártyák , valamint a nyertesek , arccal lefelé , hogy az alján a kézben deck .
11

Folytatás játszani a játékos a bal oldalon az utolsó személy aki játszott a kártyát. Az első játékos , hogy megszabaduljon az összes lány a kézben kártyák nyer , függetlenül attól, hogy hány asztali kártyák ő.

You must be logged in to post a comment.