Hogyan készítsünk saját alakú labirintus játék

A labirintus egyfajta puzzle játék, amely vehet számos méretben és formában . Ez a vizsgálat a találékonyság és öröm számunkra, kreatív kísérletezés . A labirintus szüksége kezdő-és végpontját . Emellett meg kell elegendő kihívás , hogy a célközönség egyfajta eredmény . Van számtalan módon , hogy a saját labirintus játék , beleértve a tervezés számítógépes programokat , rajz őket papírra , vagy létre 3- D szerkezeti is. Tudod felhívni papírt mazes a grid rendszerek hasznosítani vagy kiegészítése vagy kivonás fejlesztése a végső labirintus game.Things amire szüksége van
Rács paper
Ruler
Radír
színes marker
Show More utasítások
1

Döntetlen a külső vázlatot a tervezett labirintus egy lapon a rácsozott beosztású papíron, egy uralkodó. Válasszon ki egy egyszerű geometriai forma, mint a négyzet vagy téglalap alakú , hogy felvázolja a labirintus területet. Végezze el a határ a páratlan számú négyzetek mentén minden élét .
2

Ceruza X minden legkülső négyzetrács , hogy megszabja a területet a labirintus . Használja fény ceruza jelek , hogy lehet törölni később, vagy elrejteni egy színes marker .
3

Fejleszteni kell a rács mintát a többi határolt terület . Kezdjünk egy üres négyzet felső bal szélső sorban. Jelölje meg a következő téren egy ponttal a közepén. Alternatív üres négyzetek és szaggatott teljes hossza mentén a sor . Alternatív dot- és X – mintás négyzetek befejezni a következő sorban ismét , kezdve a bal szélső téren . Felváltva a két minta , hogy töltse ki a többi sorban a rács határ .
4.

Válasszon ki egy X négyzet közül kerület négyzetek , hogy képviselje a belépési pont a labirintus , és egy másik X tér egy másik oldalán a rács , hogy képviselje a kilépési pontot. Csak X amelyek szélén egy vonal. Törli az X a négyzetek a két pozíció .
5

Hozzon létre egy kanyargós út a labirintus törlésével csak négyzetek pontok, kezdve a belépési pont . Adja sok fordulat az út mentén , és nem teszik lehetővé az utat, hogy át is. Vége az utat a kilépési pontot.
6

Add zsákutcák feljegyzésével , ahol üres terek vannak magányosan , és le a fő úton . Keresse üres terek és törli a pontok, és X-et vezető tőlük , hogy a fő út . Ismételje meg a folyamatot , mint sok önálló üres négyzetek , amennyire csak lehetséges .
7

Trace mint a többi belső X és dot négyzetek egy marker alkotnak a falak a labirintus .

You must be logged in to post a comment.