Hogyan kell játszani Pikmin 2. Dolphin

” Pikmin 2″ egy valós idejű stratégiai videojáték megjelent a Nintendo GameCube , más néven a Nintendo Dolphin , augusztus 30-án 2004-ben. Ez egy közvetlen folytatása az eredeti ” Pikmin ” játék. A játékos irányít egy vezető karakter, aki viszont irányítja csoportokban apró idegen lények nevű Pikmin aki segítse őt legyőzte ellenségeit , megszüntetve a fizikai akadályokat és szállítása nehéz tárgyakat . A játék használ minden gombot a GameCube vezérlőt a mozgás , a kamera -szabályozás és utasításokat adott a Pikmin . Utasítások
1

A botkormányt , hogy mozog a vezető körül a játék területet . Irányítsd a sebesség a mozgás milyen keményen nyomja a botot . Nyomja meg a “Y” gombot, hogy a vezetők .
2

Váltás Pikmin színek megnyomásával jobbra vagy balra az irányított pad , és nyomja meg az “A” gombot.
3.

az “A ” gombot , hogy Olimar végre egy irányba fellépés a játék világában. Nyomja meg az ” A” , ha közel az ellenség ütni azt. Nyomja meg az ” A” , ha közelébe ültetett Pikmin , hogy vájd ki a földből . Nyomja meg az ” A” , míg közel egy kifejlett Pikmin , hogy dobja .
4.

Nyomja meg a “B” gombot, hogy fütyülni annak érdekében, hogy megszünteti az összes korábbi megrendelések a közeli Pikmin és hívja őket, hogy Olimar mellé .
5

Nyomja meg az “X” gombot, hogy utasítsa el Pikmin jelenleg csoportba Olimar . Elutasította azt is elkülöníti Pikmin a szín alapján .
6.

Nyomja meg a “Z” gombot, hogy a kamera szögét . Nyomja meg a ” L ” trigger gombot középre a kamera mögött a vezető. Nyomja meg az “R ” trigger gombot a zoom a kamera ki-be.
7

a C -stick , hogy utasítsa a csoport a Pikmin , hogy menjen egy másik területre . Nyomja meg a “Start /Szünet ” gombot , hogy szüneteltesse a játékot, és a menü eléréséhez képernyő elem képernyő és a radar képernyőjén.

You must be logged in to post a comment.