Fun 7. Grade játékok

A hetedik évfolyam szinten , a tanárok meg kell küzdeniük a videojátékok, a pubertás , az első jelei a tizenéves lázadás és a hirtelen érdeklődés a másik nem. Vezetése Gyerekek érdekelt a tanulás a kreativitás . A módszer, ami működik az Ön számára bemutatja az interaktív játékokat a óravázlat . Meg lehet próbálni használni a játékok, mint a módja annak, hogy hozzá házi feladat helyett a hagyományos papír feladatokat. Is használható játékok, mint a szállítási módszer pop kvízek , ha a számítógépek a tanteremben . ReadWriteThink

mögött az International Reading Association ( Nemzeti Tanácsa angoltanár ) NCTE és a Verizon Alapítvány , ReadWriteThink lehet a hely, hogy inspirálja a fiatal írók a jövőben. Keresztül szórakoztató játékok , hetedik osztályosok tanulnak megszervezésére és össze gondolataikat , megtanulják az alapokat a versírás és megtanulják, hogy kézműves a saját eredeti történeteket . Ők is létrehozhat egy digitális könyv , és keresztrejtvények online. Válassza ki az évfolyam szinten , hogy megbizonyosodjon arról, a diákok nem játék alatt vagy felett az évfolyamot .
Jefferson Lab

A jövő tudós csak lehet feladata, hogy segítsen az emberek megtelepedni más bolygók , ha a források a Föld egyre kimerült . Mert most, hogy csak meg kell szórakozni a tanulás tudomány. Jefferson Lab segít a hetedik osztályosok használható játékokat építeni a tudományos szókincs , van értelme a periódusos rendszer , és használja a flash kártyák és keresztrejtvények , hogy megerősítsék megértése az elemek. Jefferson Lab nem külön játék évfolyam szinten , így lesz , hogy javaslatokat tegyen a diákok számára. A diákok kereshet megadásával tárgy kulcsszavakat házi segítők , mint a ” atom ” vagy ” proton “.
Classzone

a következő elnöke az Egyesült Államok hogy ül a hetedik osztályban . Minden attól függ, hogy mennyire élvezi a társadalomtudományok. Tudod, hogy szórakoztató mutatva neki, hogy McDougal Littell Classzone . McDougal készített tankönyvek K- 12- évtizedek óta. Ez egy kreatív interaktív támogatást webhely minden egyes kiadványok. Kereshet évfolyam szinten , és még szűkítse a játékot keresési le az állam , amelyben tanítani az osztály . Student élvezni egy animált re- mondja a történelem , az interaktív térképészeti eszközöket , és még hogy gyakorlati teszteket , hogy felkészüljenek az igazi teszt .
Skillswise

Skillwise interaktív játékok a hetedik osztályos képzettségi szint. Ezek a képességek építők elsősorban a nyelvi művészet és a matematika. A nyelvi művészet tevékenysége kiterjed nyelvtani, szövegértési gyakorlat , helyesírás , szövegértés és a szókincs épület . A matematikai játékok segítik a tanulókat életpályájuk Törtszámokban tizedes , algebra és a geometria . Az, hogy a brit oktatási rendszer egy kicsit más, mint az amerikai oktatási rendszer , válassza ki a játék idő előtt, hogy szeretne a diákok játszani, így biztos lehetsz benne a játékok vannak a megértés szintjén .

You must be logged in to post a comment.