Irányok Playing Chess

Sakk valószínűleg származik Észak- Indiában 600 AD , és esetleg létezett már 100 AD . Variációk a játék már játszott a Távol-Keleten , Indiában, a Közel-Keleten és Európában. Ez egy játék, két játékos játssza egy 64 négyzetes kockás tábla . Gyalog

Az első darab , hogy megtanulják a gyalogot. Nyolc gyalog mindkét oldalon , hogy töltse ki a teljes második helyre . A gyalog mozog pontosan egy négyzet előre , de tudja mozgatni a két négyzet továbbítja az első lépés. Rögzítéséhez egy darab , meg kell mozgatni átlósan át a darabot . Ez nem tud az ellenfél darab, közvetlenül előtte . Ha egy gyalog sikerül elérni a szemközti oldalon a fórumon , akkor támogatni kell a bármely más darab a tulajdonos dönt .
Bástya

két bástya, és vannak elhelyezve a túlsó végén , az első helyezés . A legtöbb sakk-készletek , úgy néz ki, mint egy rövid tornyot. Varjak képesek mozogni , amennyiben akarnak , valamint a vízszintes vagy függőleges vonal , feltéve, hogy nem blokkolja egy másik darab .
Knights

két lovagok, mellett található a varjak az első helyen . Ezek általában néz ki, mint egy ló fejét . Knights van az egyik legbonyolultabb lépés minták sakk . Knights lépés két mezőt bármelyik irányba , majd egy szóköz merőleges az irányba . Ha húz egy vonalat mozgását nyomon követő egy lovag, úgy kell kinéznie, mint a nagybetű L. Ez egyben az egyetlen darab, ugorhat a többi darab.
Bishop

mellett a lovagok a püspökök , ami általában úgy néz ki mint egy vékony torony , ami egy lekerekített. A püspökök számára megengedett, hogy mozogni átlósan , amennyiben akarnak , feltéve, hogy nem blokkolja egy másik darab . Ez soha nem mozog vízszintesen vagy függőlegesen végig a fórumon. Ennek köszönhetően , a püspök mindig is az azonos színű át a játék során : az egyik fehér, a másik fekete .
Királyné

mellett a püspök és a saját színe , így a fehér királynő van egy fehér négyzet , a fekete királynő egy fekete négyzet , a királyné , melyik lesz a második legmagasabb darab , rajta egy hegyes koronát. A királynő gyakorlatilag kombinációja a varjak és a püspökök . Ő képes mozogni vízszintesen, függőlegesen vagy átlósan egyenes vonalak. Emiatt ő általában tekintik a legértékesebb darabja a király után .
Király

A király a legfontosabb darabja a játékban , és a játék elveszett, amikor a király már nem menekülni kell venni . Általában , a király a legmagasabb darab , rajta a korona , amely tetején egy kereszt . Úgy kezdődik a királynő és a püspök . Ez lehet áthelyezni egy helyet , és csak egy hely , bármely irányba .
Check

Bármikor ellenséges darab mozog egy helyre, ahol lehet venni a király a következő körben , a király, azt mondják, hogy az ellenőrzés, és ez a jó modor bejelenteni ellenőrzéseket. A játékos, aki sakkban kell menekülni ellenőrzése a következő lépés, és talán soha nem ér véget a sor a király sakkban .
Matt

Ha egy ellenőrzés történik , így , hogy az ellenfél nem tudja megmenteni a király egyetlen lépés , ezt nevezzük ellenőrzés társ. A játéknak akkor van vége, és az ellenőrzés ellenfél nyer .
Patthelyzet és kilépés

Ha egy játékos nem tudja , hogy minden lépés a sorra , de nem ellenőrzés, akkor a játék egy patthelyzet , és a döntetlen . Továbbá, a játékos , ha úgy érzi, az a helyzet , hogy nem lehet nyerni, vagy a patthelyzet , lemond a játék bármely pontján .
Megható Pieces

Abban az esetben, ha hogy egy játékos megérinti az egyik darab, akkor köteles , ha lehetséges , hogy a következő lépés ez a darab .

You must be logged in to post a comment.