Hogyan készítsünk saját Pen & Papír RPG

A toll és papír RPG , vagy szerepjáték , magában foglalja a játékosok segítségével nem sokkal bonyolultabb, mint a karakter lapon , és néhány kocka . A játékmester , aki megteremti a játék, és futtatja a játékosok , használhatja az egyik a sok RPG rendszer áll rendelkezésre, de néhány ember találják szórakoztató , hogy saját rendszer, amely akkor szabó az a fajta játék, akarnak játszani. Utasítások
1

Gondolkozz, mielőtt elkezdi tervezni a RPG , hogy mit szeretnének elérni . Sok játék létezik sokféle műfajt , és előfordulhat, hogy alkalmazkodni egy ilyen bizonyulhat könnyebb, mint jön a saját játékot a semmiből .
2

Határozza meg, hogy milyen játékot szeretne hozzon létre . Milyen technológia lesz elérhető játékos karakterek ? Milyen világban nem élnek ? Ennek tudatában segít meghatározni, hogy milyen bonyolult szeretné a játékot , hogy legyen .
3

Nézd meg hasonló játékokat , hogy hogyan kezelik játék mechanika . Hogyan határozzák meg , ha egy karakter eléri , vagy hiányzik egy fegyvert , például? Vegye figyelembe az ötletet , hogy a fellebbezést az Ön számára , hogy érdemes beépíteni a játékot .
4

Határozza meg, milyen karakterek , mint a. Vajon sorsolás útján gördülő kocka vagy megtervezni egy olyan játékos , aki kapott egy bizonyos számú pontot költeni? Milyen jellemzői számít, a játék világában , és hogyan mérik ?
5

Tervezze meg a harcrendszer , a módszert, amellyel a karakterek harcolni egymással . Akarsz egy bonyolult , amelyik tartalmaz egy sor olyan tényező , vagy valami egyszerűbb , mint a gördülő hat oldalú kockával , hogy ki nyer ? Az Ön harcrendszer kell terjedniük nyilak ? Guns ? Mágikus varázslatok ? Psionic blast ?
6

Gondolj, amit a karakter fog tenni . Szándékában áll nekik utazni , és fedezze fel ? Ha igen , akkor meg kell, hogy kitaláljuk , hogyan működik a távolság , és milyen mértékben a karakter mehet egy nap . A bonyolultabb játék, attól függően, hogy a játékosok megoldani egy rejtélyt kell , hogy tartalmazza , hogyan tudnak vizsgálni , és összegyűjti a nyomokat .
7

Próbálja meg előre , amit a játékosok nem így tudni fogja, hogyan kell kezelni a problémákat azok felmerülnek. Kitalálni, mit , valószínű, hogy nem, és terv megfelelő , de készülj fel , hogy a játékosok jönnek ki valamit, soha nem várt .
8

Győződjön meg arról, hogy a játékosok tudják, a fontos pontokat a játékot , különösen mi a karakterek , és mit nem. Toll és papír játékok gyakran a találékonyság és a kreativitás , így meghiúsítja a játékosok , hogy többször is azt mondta : “Nem. ”

You must be logged in to post a comment.