Mi az a Cod 4 Dynamic Lighting ?

Miután a megjelenése 2007 végén , “Call of Duty 4 : Modern Warfare ” kapott számtalan elismerést annak impressiveness szinte minden kategóriában : grafika, játék, hang, multiplayer és visszajátszás képesség . Ami a grafika , a játék úgy tűnt, hogy a legnagyobb hasznot annak a dinamikus világítás . Dinamikus világítás létrehozott egy nagyon reális élmény , hogy nem számít a napszak vagy helyszín , segített merítsük meg a tapasztalatok tényleges katona . Funkció : Matton

Dinamikus világítás egy olyan funkció , amely létrehozza és alkalmazkodik világító eszközök létrehozása helyett , és fut egy előre meghatározott megvilágítás . Ez azt jelenti, hogy ahelyett, hogy egy központi világító eszköz, például a nap, és a pre- végrehajtási árnyéka egy épület , a játék hozhat létre , és árnyékot a saját . Például, ha úgy döntesz, hogy dobja a gránátot egy szobába, a Call of Duty 4 , a robbanás okozna , míg csak röviden , egy árnyék , hogy a leadott bármi is van a szobában , viszonyítva a gránát helyét , abban az időben a a robbanás .
Történet

Abban az időben a megjelenése , a “Call of Duty 4 :” volt az egyik első játék volt jellemző a dinamikus világítás , különösen a skála hogy a játékban . Néhány játék , a játékos avatárja lehet árnyékot képest a helyszín , hanem, hogy minden elem és tárgy a játékban , hogy az , hogy a leadott , és a projekt a saját árnyékát , ami viszonyítva a helyét a forrása a fény , a ” Call of Duty 4 :” nem volt ismeretlen.
jelentősége

A jelenléte a dinamikus világítás “Call of Duty 4 ” szerzett meg rendkívüli és kiemelkedő jelek szempontjából látvány szinte minden nagyobb hír aljzatba, és annak végrehajtása a dinamikus világítás , miközben továbbra is fenntartja 60 képkocka másodpercenként precedenst , hogy még folyik a 2010 képkockát készít másodpercenként ( FPS ) is , hogy hány képkocka a akció kerülnek a képernyőn minden második ; Minél magasabb az FPS , annál nagyobb a realizmus .
Formula

Miközben a felhasználás és számos kivégzést a dinamikus világítás gyakran használják az egész játék , minden típus alapján egy központi formula. Először is , a fényforrás jön létre , függetlenül attól, hogy a nap , a gránát vagy bármely más fényforrás található a játékban . Másodszor , ha a lámpa be van kapcsolva “a ” fény tör kifelé , megvilágítva minden körülötte. Bármely tárgy világít fogja vágni a fény útját , ugyanúgy, mint a valós életben , és árnyékot vet egy tárgyat vagy terepen mögötte .
Figyelmeztető

Bár a játék a dinamikus világítás jóváírásra , hogy ” forradalmi “, a funkció nem nélkülözi a hibákat . Gyakran a játék szerelő nem tudja pontosan egyensúlyt két forrásból világítás nélkül éri el a magasztos cél , 60 képkocka másodpercenként , különösen a szintek vagy helyzetekben, amikor az eső vagy más időjárási hatások vannak jelen .

You must be logged in to post a comment.