Hogyan írjunk RPG története Lines

Szemben a hagyományos narratívák , Szerepjáték Játékok ( RPG) történetmesélés igényel aktív részvétel minden érintett . Sokan inkább RPG történetek több passzív formája a szórakozás , mint a tévénézés , mert az RPG lehetővé teszi a résztvevőknek , hogy továbbra is elkötelezett , és aktívan döntéseket . Írása RPG történet igényel némi tervezést és a világ építési készségek , valamint a képesség, hogy rugalmas és hallgatni lejátszó bemenet, de kifizetődő , hogy a többi játékos szórakoztatta , és részt vesz egy olyan világban, amit létrehozott. Utasítások
1

Keresse meg közeg. Döntse el , ha azt szeretné , hogy írjon egy történetet a hagyományos toll és papír RPG , mint a Dungeons and Dragons , vagy ha úgy tetszik , hogy a történetet az interneten . Vannak különböző üzenőfal és chat szobákban elkötelezett szerepet játszani, és ha nincs ott, hogy megfeleljen az Ön érdekeit , ez mindig lehetséges, hogy saját honlapján és a saját játékot. A médium választott befolyásolja a szerkezetét a történet. Például egy RPG a történet célja, hogy egy chat room valószínűleg meg kell hogy több az improvizáció , és kevesebb , mint a tervezés célja, hogy egy toll és papír RPG , a játékosok hajlamosak terjeszteni történetmesélés felelősség sokkal egyenletesebben ilyen közegben.
< Br > 2

információkat gyűjtsön. Létrehozásához történet , ezért fontos, hogy még egy átfogó világ más szereplők felfedezni. Tervezése és terv térképeket a különböző régiók , a történelem a világ , egy lista a különböző versenyeken, hogy él a világban , és arról, hogyan kell játszani a játékot. Tartsa ezt az információt , hogy a játékosok a referencia. Információgyűjtés valamivel könnyebb, ha dolgozik le egy már meglévő játék kánon , mint hogy a Vampire : The Masquerade . Létrehozása mind ezeket az anyagokat a semmiből igényel több erőfeszítést és a kutatás.
3

Ne feledje, a játékosok. Tudja, hogy sok ember a RPG történet jön létre , és milyen típusú karakterek játszanak . Ez lehetővé teszi, hogy személyre szabott RPG a történet , hogy illeszkedjen a jelenlévő szereplők . Mentés burjánzó kampányok nagyobb csoportok a játékosok , és úgy vélik, a kisebb , gyors tempójú ülések ha csak játszik két-három ember . Használjon speciális karakter történetét és osztályt telek ötleteket. Például , ha van egy karakter, aki egy tolvaj, egy magvas tolvajok céh megközelítés neki, és felajánlja neki szerződéses munkát . Lehet, hogy van egy boszorkány , aki megtalálja magát, hogy követi valaki a sötét múlt . Használd a játékosok inspirációt , és segít megőrizni őket részt az elbeszélés.
4

létre a történetet. A történet kell elhelyezni a világban tervezett RPG és kövesse szabályait a világ. Ellentétben a narratíva egy novella vagy regény , egy RPG történet telek tartalmaznia kell több lehetőséget , és bele több forgatókönyv , hogy a játékosok követhetik , amelyek lehet, hogy nem kell vizsgálni. Gondold azt, hogy a válassza ki a saját kaland története , amelyben a döntéseket a játékosok befolyásolják az eredményt különböző időközönként . Több RPG történet ötletet , amely megtalálható az interneten, beleértve az olyan közös RPG kliséket és véletlenszerű ötlet generátor .
5

rugalmasság fenntartása és az improvizáció . Egy RPG a történet nem egy statikus narratív és a résztvevők nem passzív olvasók. A játékosok néha döntéseket, amelyek váratlan , és a végén dobott a gondosan felépített telek egy teljesen új irányba. Kerülje kényszerítve játékosok egy bizonyos irányba. Adj nekik rugalmasságot a szerkezet a történet , mivel ezek szerves részét képezik , amelyek megteremtik a narratíva . Ez is segít, hogy képes improvizálni, és szerintem gyorsan, ha a tervek ledobta . Ha nehezen improvizációs , hozzon létre egy lapot az ötletek , és tartsa a gép közelében a játék során .

You must be logged in to post a comment.