Hogyan készítsünk Xbox360 játékok

Hogyan tölti az idejét , amikor nem játszik a szeretett Xbox 360 ? Így sweet játékok más emberek játszanak , természetesen. Köszönhetően nagy részben az Xbox Live és a XNA fejlesztési programot , ez könnyebb, mint valaha , hogy készítsen és terjesztésére a saját játékot. Mindössze annyit kell kezdeni a programok egy készség , és egy nagy ötlet . Utasítások
1

Tervezz egy játék fogalmát . Írja meg a történet a játék . Döntse el, mi a címe a játék lesz . Ha ez egy egyszerű arcade stílusú játék, legalábbis dönti el, mi a cél a játék . Szervező ötleteit papíron teszi a tényleges létrehozása a játék áramlás sokkal simábban és tartsa meg , hogy menjen vissza, és sok változás később .
2

Create concept art . Vedd meg ötleteit , hogy egy művész , vagy ha művészi tehetséges , hogy saját concept art . Concept art a művészet , hogy referenciaként szolgál létrehozásakor vizuális elemek . Concept art is hasznosítható borítót vagy reklámozási célból . Megtalálható tonna művészek deviantart.com . Van egy link a deviáns művészet a Resources . Tekintse át a munkájukat, és talál valakit , akinek művészeti stílus kiegészítené a koncepció . Írj egy javaslat üzenet arról , hogy milyen művészet szeretne, és mit hajlandó fizetni . Miután a művészet , akkor az alap forgatókönyv , történet, objektív és a vizuális szempontból a játék , itt az ideje a tényleges munka megkezdéséhez .
3

Program a játék . Mellett csak írásban kódot, akkor is teremt zene és hanghatások , és a játék tesztelése a végső termék többször megtalálni hibák . Hacsak nem egy számítógép zseni , a játék egyszerű , vagy korlátlan idő alatt fejlődnek ki a játék lesz segítségre van szüksége . Lehet alkotnak cég munkatársakat , vagy csak kiszervezi a munka egy részét . Megtalálható szabadúszó programozók oldalak, mint a elance.com . Van egy link a elance a Resources . Ebben a szakaszban is gondol a formában a játék . Más szóval, lesz egy Xbox LIVE cím vagy elérhető a lemezen ?
4

Copyright a kész játék . Hacsak nem lesz saját közzé , ezért fontos, hogy ezt is , mielőtt elindítja a címet , hogy megvédje a gondolat , mielőtt elkezdi mutatja, hogy a kiadók .
5

Hozd a játék megjelent . Lesz lehetőség . Self- közzé az Xbox LIVE , meg a kiadó , hogy tegye közzé a játékot , vagy létrehozhat saját házon kiadóvállalat . Kiadók fizetnek , hogy készítsen lemezeket , és általában a legtöbb marketing költségek . Cserébe , akkor vesz egy részét a nyereség. Ha keres egy kiadó , és ez az első cím , valószínű, akkor meg kell dolgozni a kisebb cégek. Ne csüggedjetek ; nagy cégek, mint az Electronic Arts saját tucat szoftver cégek, és így nem gyakran közzé játékokat független társaságok és magányos programozók. Self Publishing olyan egyszerű, mint kifizető az éves díjat App Hub és benyújtása a játékot . App Hub egy weboldal létre, hogy eszközöket és támogatást indie játékfejlesztők . Van egy link a források részben .

You must be logged in to post a comment.