Hogyan készítsünk egy számítógép pálcikaember játék

létrehozása pálcikaember játék a számítógép lehet viszonylag egyszerű a megfelelő számítógépes programok. Adobe Flash az egyik legjobb hely létrehozásához és lelkesít a pálcika előtt forgalomba őket a játékban . Ez a könnyen használható , és mentheti és töltse fel pálcika jobbra a játék segítségével a Game Maker program.Things amire szüksége van
Adobe Flash
Game Maker

Show More utasítások
1

Indítsa el az Adobe Flash és nyisson meg egy új fájlt . Helyezze a méretet szeretne az animáció , hogy a tulajdonságok terén . Általában 800 x 600 jó méretű kezdeni. Ez nem túl kicsi , és ad egy közepes vagy nagy felbontású területen dolgozni. Döntetlen az első pálcikaember a rajzterületen a program. Ez lesz az első képkocka .
2.

Kattintson az “Új réteg ” gombra, hogy hozzon létre egy új réteget a Timeline . Amikor egy új réteget , az hatással van az elemeket a réteg , hanem a többi réteg továbbra is látható marad . A rétegek rejtve , ha akarod. Döntetlen a második pálcikaember a rajzterületen . Mindkét adat kell a területet. Ismételje meg ezt a réteget a folyamatot minden szám animálni kívánt a programon keresztül.
3

külön réteget használnak nem animált objektumok a háttérben. Nevezze el a rétegek elkerülése végett. Jelölje ki a réteg a szám azt szeretnénk, hogy animált . Menj a Timeline , és válassza ki a keretet. Például : Ha van egy képfrissítés 24 képkocka másodpercenként, és azt szeretné, a pálcikaember , hogy a képernyőn 1 másodpercig , majd menj a 24. keretet az idővonalon . Kattintson a jobb gombbal , és helyezze be a kulcsot keret .
4

Edit a kulcs képkocka , hogy mit akar az egyes képkocka . Tartsa az animációk egyszerű ; minden egyes mozgás, egy új réteget van szükség. Kattintson a jobb gombbal a réteg két legfontosabb kereteket. Kattintson a gombra , a “Create Classic Tween “.
5

Ismételje meg a lépéseket minden mozgás szeretné, hogy a számok, hogy . A rétegek fogja a számok külön , de fog játszani az animációkat egymás után simán . Menj a vezérlő menüt, és kattintson a “Test Movie” gombot. Ellenőrizze, hogy ahol a legfontosabb kereteket , hogy a történtek kezdetét és végét , és állítsa be , ha szükséges.
6

Menj a ” Fájl ” menüt, és kattintson az “Export Movie” kiválasztása. Mentsd el animációk alatt . Swf fájl opciót .
7

Indítsa Game Maker és importálja a . Swf fájl a pálcikaember animációk. Az intuitív Game Maker vizuális interfész kézműves játék, a pálcika . Add hozzá háttérzene , a képernyő elhalványul és a hanghatások, és prop készített képek bármilyen grafikus szerkesztő program.

You must be logged in to post a comment.