Tutorial Programozás 3D-s játékok

videojátékok 3 – D , hogy egy hatalmas különféle formákban, beleértve a first-person shooter , kincskeresés kalandok és repülés szimulációk . Mindezek a játékok közös vizuális elemek jelennek meg, visszahúzódni , és előre reálisan az űrben, mint a valós világ objektumait csinálni . Tudod, hogy egy játék ilyen elemek tanulmányozása , hogyan kell egy meglévő játék készül , majd módosítja a játék forráskódját , amíg az eredeti játék már nem felismerhető . Programozása 3- D játék segítségével elkészítheti karakterek és a környezet nem számítógép- monitor valaha előtt látható . Utasítások
1

játsszon néhány létező 3D-s játékok, mint például Rigs rudak , Stepmania vagy Big Pasziánsz 3- D . Ügyeljen arra, hogy válasszon játékok amelynek forrása nyitott , ami azt jelenti, szabadon hozzáférhető .
2

Letöltés programozási kódot a játék meg szeretné alapozni a 3- D játék . Megtalálható ezt a kódot , mint a zip archívum ugyanazon a helyszínen a letöltött játék futtatható a .
3

Olvasd el a dokumentációt , hogy jön a zip archívumot , és lejegyez a programozási nyelv fejleszteni a játékot .
4

Telepítés a szabad forrás fordító a nyelv írt az előző lépésben . Nyílt Watcom honlapján van egy fordítóprogram C ++ programok és az Oracle Java oldalon van egy fordító a Java programok .
5

Megnyitás szövegszerkesztő minden forrás fájlt a zip archívum letöltött 2. lépésben , akkor olvassa el minden állítás ezeket a fájlokat. Írja meg észrevételeit a forrás fájlban nyilatkozatok, hogy értelme van . A forrás fájlok is létező magyarázó megjegyzéseket néhány állítást . Használja ezeket a megjegyzéseket , hogy megtanulják, hogyan kell írni a megjegyzéseket. Ha egyszer megérted minden utasításának a forráskód fájlokat , meg fogod érteni a program is elég ahhoz, hogy jelentős változtatásokat.
6

Fordítsd le a 3- D játék forráskódját elolvasása után a fordító utasításait .
7

Execute a játék egy állítás egy időben , használja a fordító a hibakereső eszközök . Ahogy végre minden nyilatkozatot , írja le a nevét és értékeit minden változó a forráskódban . Például egy kaland játék, akkor lehet látni a hipotetikus változó a ” PlayerPoints . ” Írd le az értékeit ennek a változónak az növeli vagy csökkenti a játék során a végrehajtás . Ha így tesz, felfedi, hogyan kimutatások változás ” PlayerPoints ” munka .
8

írása hozzászólások tükrözi , amit tanult lépve át a kódot. Ismételje meg az előző lépést , és ezt a lépést , amíg van a megjegyzéseket minden nyilatkozatot a forráskódot .
9

Change számok egyikét vagy idézett szöveg változókat a forrás fájlt, majd fordítsuk újra és a játékot , figyelte a hatást a változás . Például változtassa meg a kezdeti értéke PlayerPoints 100 10 helyett , és vegyük észre, hogy ez a megnövekedett vagyon befolyásolja a karakter viselkedését.
10

Írja programozási kódot az egyre szélesebb körű módosításokat a játék . Például változtassa meg a textúra egy labirintus a tégla kő . A tanulmányi , a kód lépésekben hét és nyolc biztosítja a szükséges ismeretek ezt a lépést. Fordítsd le és tesztelje a játék után minden egyes változást.
11 < ​​p > Ismételje a 10. lépést , amíg már nem tudja felismerni az eredeti 3- D játék . Elérése ebben a szakaszban azt jelenti , hogy létrehozott egy új 3D-s játék.

You must be logged in to post a comment.