Hogyan készítsünk Skinny Jeans a Sims

” The Sims 2″, megjelent 2004-ben az Electronic Arts , tartalmaz egy beépített program címe: ” műhely “, amely lehetővé teszi a játékosoknak , tovább finomítva a Sims . A ” műhely “, a játékosok , tudja szerkeszteni a Sim megjelenését , valamint a ruházati cikkek . Ön megváltoztathatja Sim ruhák nem csak a szín és textúra, akkor is, hogy a ruha bő vagy szűk . Bár a vékony farmer nem állnak rendelkezésre a szabványos karakter létrehozása képernyő , a játékosok is létrehozhat skinny farmer által a ” műhely ” program.Things amire szüksége van
“The Sims 2” Szoftver fejlesztő grafikus szerkesztő szoftver

Show több utasítást
1

Load ” The Sims 2 : műhely . ” ” Műhely ” része a ” The Sims 2 ” program is található, a “The Sims 2 ” könyvtárba. Látni fogja, két gomb . Az egyik azt mondja : ” Építsd Sims “, és az egyik azt mondja : ” Create Parts . ” Kattintson a ” Create alkatrészek . ”
2

Kattintson a “Start New Project ” gomb mellett a képernyő alján . Ha nem biztos a funkció egy adott gomb , vigye az egérmutatót a gombot néhány másodpercig, és a szöveges leírás , a gomb jelenik meg.
3

Kattintson a ” Create ruhát. ” Akkor be kell mutatni a különböző kategóriákba tartozó ruházati cikkek, beleértve a “mindennapi “, ” hivatalos ” és ” Sportswear . ” Válassza ki a “mindennapi “. Egy menü jelenik meg , amelyben meg kell választani, hogy szeretne dolgozni “top “, ” Bottoms ” vagy “egész ruhák . ” Válassza ki a ” Bottoms . ”
4

Válassza ki a nadrágot , amely a legjobban hasonlít a pár vékony farmer , és egy szín és textúra , hogy tetszik . Lehet szerkeszteni szín és textúra később, de ez a legegyszerűbb , hogy válasszon egy nadrágot , hogy már van egy szín és textúra kombináció , hogy fellebbez az Ön számára. A nadrágot választott megjelenik a manöken Sim , a bal oldalon a képernyő .
5

Kattintson a ” Export” gomb mellett a képernyő alján . Az “Export ” gomb képviseli egy ikon a mappa és egy nyíl . Nevezze a fájlt , amit akarsz . Például nevezze el a fájlt ” SkinnyJeans . ” Kattintson a ” Accept Project Name” , ha elégedett a fájl nevét .
6

Helyezze a képszerkesztő programot, és nyissa meg az új fájlt. A fájl található a ” projektek ” mappát a ” The Sims 2 : műhely ” könyvtárba. Látni fogja, négy felsorolt ​​fájlokat .
7

Nyissa meg a fájlt , hogy véget ér a ” TextureName_aplha.bmp . ” Látni fogja, egy fekete képernyőt egy fehér sziluettje a nadrágot úgy dönt, a ” 4. lépés ” : Matton 8

A radír eszköz segítségével óvatosan vágja le az aljára a sziluett . Ne aggódj szerzés ez tökéletes az első próbát; akkor valószínű , hogy egy pár próbálkozás , hogy elérjék a kívánt eredményt .
9

Mentse a fájlt, és nyissa meg a ” The Sims 2 : műhely ” újra. Kattintson a ” Refresh Preview Sim ” gombra , amelyet egy kör alakú nyíl. Látni fogja a nadrágot a manöken Sim .
10

Nézd meg a lábát a nadrágot . Ha még mindig túl bő , vagy bőr mutatja , térjen vissza a grafikus szerkesztő és kiigazításokat . Ne feledje, hogy azok a területek , fekete nem jelenik meg a játék , és hogy meg fehér jelenik meg a játékban . Azt akarod, csak annyi fehér terület , hogy fedezze a Sim lábát.

You must be logged in to post a comment.