Hogyan kell játszani a társasjáték Risk

A kockázat egy társasjáték , amelyben minden játékos jelent egy nemzet próbálja meghódítani a világot . Ez a körökre osztott és játszott 3-6 játékos. Amellett, hogy a szokásos szabályok számos változatban ( lásd az 1. hivatkozás ) , néhány a leggyakoribb, hogy a változás a két játékos és a Titkos küldetés Risk , amelyben a játékosok nyerni elérése egy titkos cél . Utasítások
1

Értse meg a darab. Kockázat magában foglalja a játéktábla egy világtérképet oszlik tartományok , valamint három típusú hadsereg egységei : gyalogság (általában egy férfi egy puskával ) , lovassági (általában a ló) , és tüzérségi (általában egy ágyú ) . A formák a darabok függően változhat a kiadás a játék , de a szabályok ugyanazok lesznek . A különböző darabok szabadon cserélhetők egymással bármikor az alábbi árfolyam :

1. gyalogezred = 1 “hadsereg ”
1 Kálvária = 5 ” seregek ”
1 Artillery = 10 ” seregek ” ( lásd a referencia- 2)

a másik nagy darab a szokásos játék a RISK kártyát. Kockázati kártyák nyert hódító területek , és lehet kereskedni készletben extra hadseregek .
2

választása területeken. A játék kezdetén minden játékos kap néhány induló seregek függ a játékosok száma :

három játékos, 35. hadsereg minden .
Négy játékos , 30. hadsereg minden . < Br /> Az öt játékos , 25. hadsereg minden .
hat játékos , 20. hadsereg minden . (lásd a referencia- 2)

eltérések vannak , ahol lehet játszani két játékos , hanem az általános szabályok szerint legalább három .

Minden játékos dob egy kockával , a legmagasabb henger megy először. Felváltva , minden egyes személy állítja le az egyik sereget egy üres területén az általuk választott. Ez úgy történik, amíg minden területén állították .
3

szét induló csapatok. Miután minden területén már azt állította , a játékosok terjeszteni a többi induló seregek a saját területükön egyesével . Ezek helyét a sok vagy olyan kevés hadsereg egy adott területen , mert szeret , mindaddig, amíg legalább egy hadsereg marad a területen .
4

Award elején viszont hadseregek . Elején a körét (ideértve az első kör ) , a játékos megszámolja a területek számától , hogy elfoglalja , és osztja három , csepegés minden töredékét ( tehát ha egy játékos 9, 10 , vagy 11 területek , az eredmény 3) . Ez a szám az extra seregek megkapja az ebben a körben . Ezek a hadseregek lehet helyezni azonnal minden területén a játékos rendelkezik . Van egy kivétel e szabály alól : egy játékos mindig kap legalább három hadsereg , még ha csak egy területen.
5

Készpénz kártyákat. Ha egy játékosnak egy sor három kockázati kártya a kezében , ő a kereskedelem őket az extra hadsereg most. Ha ő öt vagy több kártyát , meg kell fordítsa elején a körét . Két módja van , hogy egy teljes készlet : egy-egy olyan gyalogos, kálvária , és a tüzérségi kártya, vagy egy három azonos kártyát . Például három gyalogos kártyák. Száma seregek attól függ, hogy hány csomagot már forgalmazott , és követi az alábbi minta :

1. szettet kap 4 hadseregek .
2. szett kap 6. hadsereg .
3. set kap 8. hadsereg .
4. sor kap 10. hadsereg .
5. szett kap a 12. hadsereg .
6. sor kap 15. hadsereg . ( lásd a referencia 1) hungarian

Minden további, a fenti hat kap további öt csapatok. Például a hetedik beállított kap 20 .
6.

Attack. A játékosok indíthat annyi támadást , mert, mint az a fordulat , és csak támadni területek mellett saját. A támadó dönthet úgy, hogy dobni egy-három kocka , és a védő , hogy forduljak egy vagy kettő. A legmagasabb támadó hal van , mint a legmagasabb védő meghal , majd a következő legnagyobb támadó meghalni a következő legmagasabb védő meghalni. Egy extra die figyelmen kívül hagyja (például , ha a támadó dob három , és a védő dob két , ​​a támadó figyelmen kívül hagyja a legalacsonyabb die ) . A játékos nem tekercs több kockával , mint hogy van hadsereg egy területen .

Ha a támadó megnyeri mindkét kocka , akkor a védő veszít két hadsereg . Ha a védő nyer a két kocka , akkor a támadó elveszti két hadsereg . Ha a támadó és a védő mindegyik nyerni egy kockát , akkor minden elveszti egy hadsereget.

A támadó leállíthatja után minden fordulóban. Ellenkező esetben , a csata vége, ha minden a védő seregek elvesztek . Védők nem ” visszavonulás ” a közepén a csata , és a támadók kell legalább két hadsereg a területen támadás egy az adott területen , és tilos valaha egy terület elhagyása üres.
7

Fortify helyzetbe. Egy játékos a végén ő felváltva megerősítve a pozícióját . Ő nem ez a mozgó hadsereg egyetlen területéről ő szabályozza , hogy egy másik területről ő irányítja . Ő is csak ezt egyszer ő viszont, és azonnal véget ér a sor .
8

fogadása RISK kártyát. Ha egy játékos sikeresen vett legalább egy tartományt egy másik játékos , aztán kap egy kockázati kártyát. A játékos nem kap több mint egy RISK kártyát a viszont nem számít, hány területen ő veszi .
9

Ugrás a következő játékosnak . A következő játékos kezdi felváltva megy vissza a 3. lépésre .

You must be logged in to post a comment.