Hogyan tartsuk Score táblázat Shuffleboard

Shuffleboard leszármazottja ” shovelboard , ” a játék a régi Angliában, és a beltéri változatot játsszák egy hosszú, fából készült asztal . A másik változat , az úgynevezett ” sjoelbak , ” játsszák Hollandiában . Minden változata a játék , a játékosok dugjon lapos kerek darab – a ” tömegek ” – , hogy küldje el a csúszó mentén kijelölt testület vagy asztalra , pontokat attól függően, ahol a darab végén . A beltéri shuffleboard , a játékfelület bármi lehet 12-22 méter hosszú. Meg kell magasfényű , hogy a súlyok csúszni easily.Things amire szüksége van
hosszú , csiszolt fából készült asztal
4 súlyok ( fém lemezek ), egy játékos
kréta
Mérőszalag

Show More utasítások
játék Játék
1

Rajzolj egy krétával vonalat az asztal fölött , 6 méterre a túlsó végén . Ez a ” rossz vonal . ” Rajzolj egy vonalat 12 cm-re a túlsó végén az asztalra. Ez a ” kettes ” vagy “két – pont vonal . ” Rajzolj egy vonalat 6 hüvelyk a túlsó végén az asztalra. Ez a ” Trey ” vagy a ” hárompontos vonalon. ”
2

Dobjon egy pénzérmét dönteni a sorrendben a játék az első fordulóban , vagy “vége “. Egyensúly a játék súlyt a közel az asztal szélén , hogy befordul . Része a játék súlyt kell túlnyúlás az asztal szélére úgy, hogy kiáll az űrbe.
3

Sztrájk a kiálló szélén a játék súlyát a tenyér a kezét, hogy küldje el csúszott fel a táblázat . A játékosok felváltva ezt addig, amíg az általuk játszott mind a négy a súlyok . A játékosok számára megengedett, hogy sztrájk ellenfeleik darabos csúszó súly , és ütni őket a játék , vagy akár az asztalról teljesen.
4

távolítsa el a súlyt , amely nem teljesen át a rossz vonal . Ez a súly játékon kívül marad , amíg a következő körben vagy a “vége ” a játék. Hasonlóképpen , minden olyan súlyt, hogy túllő a végén az asztalra, és a földre esik ki a játék , és nem kap pontot .
5

kezdődik egy új kör , vagy “vége” , ha a tömegek már játszottak . A győztes a korábbi ” end” kezdi a következő kört.
Pontozás
6

Határozza meg a győztes minden “vége” , ha a játékos játszott minden súlyok . A győztes az a játékos, akinek súlya van a legközelebb a túlsó végén a fórumon. A győztes az egyetlen játékos gólt ebben a különleges “vége ” a játék. Bármelyik nyertes súlyokat kívül esnek azok a legközelebbi riválisa is pontokat keresni . Bármelyik nyertes súlyokat , amelyeket ki távolságtartó egy rivális nem jogosultak gólt . Ez azt jelenti, egy győztes lehet egy- négy súlycsoportok, amelyekre pont adható .
7

Award négy pontot, ha a jogosult a súly a ” fogas ” vagy ” feladó “, ami azt jelenti, hogy túlnyúlások a távoli asztal szélére . Ha nem azonnal világos, hogy a súly lelógó , óvatosan nyomja meg a lapos arc egy másik súlyt az élvonalbeli súlya kérdéses . Ha a másik szélén a súly a kérdéses felemeli , akkor számít kiugró .
8

Award három pontot a támogatásra jogosult súlyát, hogy teljesen át a hárompontos vonal , de nem kiugró a táblázat . Ha bármely részét ez a tömeg van , vagy megható , a hárompontos vonal , a pontszámok csak két pont .
9

Award két pont azt a támogatásra jogosult súlyt , amely teljes egészében átlépte a kétpontos vonalon de még nem teljesen át a hárompontos vonalon. Ha bármely részét ez a tömeg van , vagy megható, a kétpontos vonalon , pontszámok csak egy pontot .
10

Award egyik pontból a jogosult súlyt , amely teljes egészében átlépte a rossz vonal , de nem teljesen át a kétpontos vonalon.
11

Kísérje figyelemmel minden játékos pontszámokat. A két játékos , az első, aki 11 ponttal az abszolút győztes . Ha játszani páros ( csapat két ) , az első csapat 21 pontot elérni az abszolút győztes .

You must be logged in to post a comment.