Egyenlet mérjük Velocity

Velocity a sebesség egy tárgy egy adott irányba . Számos egyenletek segítségével mérni sebesség , attól függően, hogy a helyzet és a rendelkezésre álló információk az Ön számára. Határozza meg, hogy az objektum egyre gyorsul, és , ha igen, vajon a gyorsulás állandó vagy változó , hogy győződjön meg róla, hogy válassza ki a megfelelő egyenlet . Velocity

Velocity hasonló sebesség , de egy lényeges különbség : Ez egy vektor mennyiség , így meg kell tennie irányt venni . Az átlagos sebesség egy tárgy meghatározása az elmozdulás az objektum osztva az idő, ami alatt az objektum elmozdul . Elmozdulás egyszerűen a távolság a tárgy mozgott egy adott irányba . Az egységek a sebesség olyan méter másodpercenként .
Mozgó tárgy állandó sebességgel : Matton

Ha az objektum mozog állandó gyorsítás , akkor lehet számolni az átlagos sebesség elosztjuk a változás elmozdulás az eltelt idő : sebesség = [ x ​​( végleges) – x ( kezdeti) ] /( változás az időben) . Ahhoz, hogy megtalálja a változás elmozdulás , hogy a koordinátáit a végső pozíció ( vagy távolság , ha dolgozik egy dimenzió), és levonni a koordinátáit a kiindulási helyzet . Például, ha egy autó költözött 10 méter egyenes vonalban a ” x ” irány öt másodperc alatt , akkor van egy sebessége 10/5 = 2 méter másodpercenként .

Objektum mozgatása állandó gyorsítással : Matton

Ha az objektum gyorsul , akkor ki tudja , hogy az átlagos sebesség felett teljes útját . Ehhez , meg kell tudni, hogy a kezdeti és a végső sebesség . Az objektum átlagos sebesség az az összeg, a kezdeti és a végső sebesség osztva 2: átlagos sebesség = [ v ( kezdeti ) + v ( végleges) ] /2 . Például , ha vidd a labdát úgy, hogy a kezdeti sebesség 0, és eléri a földre sebességgel 4 méter másodpercenként , az átlagos sebesség 2 méter másodpercenként .
Object változó gyorsulás : Matton

Ha az objektum gyorsulás változik , ez egy kicsit trükkös kiszámításához a sebesség . Változó gyorsulás kifejezhető polinom függvény — egy egyenlet , amely további feltételeket tartalmazó változók index nagyobb, mint 1 esetében a sebesség , a további feltételek meg kell szorozni az ideje, hogy a hatalom a 2, 3 vagy magasabb . A legegyszerűbb esetben , sebesség v = ( kezdeti) + ( bx idő) + (CX idő négyzete ), ahol “b” és “c” konstansok , amelyek meghatározzák a gyorsulás . Ha tudja, hogy a kezdeti sebesség , az eltelt idő és a konstans , akkor ki tudja az objektum átlagos sebesség .

You must be logged in to post a comment.