Ha úgy gondolja, hogy még soha nem hallottam Patolli , gondold át újra . Patolli volt a neve a játékot játszott az ősi aztékok , de továbbra is játszott a modern neve , Parcheesi . Ez egyszerű játszani, és ez teszi egy jó bevezetés egy osztály egy leckét az indiánok , vagy a változás üteme a televízió és a videojátékok. Akkor is, ha nem rendelkezik a játéktábla és a darab, akkor gyorsan, hogy a saját és elemek a ház körül . (Lásd a referencia) , amire szüksége van
Patolli board ( lásd forrás )
5 nagy , lapos bab ( pl. Lima, vaj , vagy Fava )
Állandó marker
12 játszott darab ( 6 piros és 6 kék )
2 játékos
Show More utasítások
1
Rajzolj egy pont egyik oldalán mind az öt babot. Ezek jár, mint a kocka a játék .
2
Osszuk a darabokat játszik egyenletesen a játékosok között , hogy egy játékos mind a 6 piros darab, és a többi játékos mind a 6 a kék darab.
3
rázza fel az összes bab a kezét, és dobálják őket a fedélzeten , mintha dobott kocka . Számolja meg a pontokat , hogy földet fel . Az ellenfél megismétli ezt, és az , aki a legtöbb pont felfelé kezd.
4
Roll a babot . Meg fogják engedni , hogy az egyik darab a fórumon , ha csak egy pontot is felfelé ( egy pont ), a babot. Ha nem, akkor az ellenfél következik. A pontszám az egyik az egyetlen módja annak, hogy az egyik darabot rá a fórumon és a játékba .
5
Helyezze a darab a táblán a kezdő tér után gördülő pontszáma egy. Ez a tér a bal felső sarkában a kar legközelebbi alatt a négy középső négyzet . A következő lépés , akkor mozog ez a darab a tábla körül . Ha egy pont a másik tekercs , akkor mozog egy darab-ra a játéktábla .
6
Roll a babot a következő körben , és mozgassa a darab le a karját , hogy a hegye , aztán vissza fel , a középső négyzet , és folytassa a tábla körül óramutató járásával megegyező irányba , amíg el nem éri a végét helyet. Vége van a jobb felső sarkában a kar jobbra a kiindulási helyet. Elérte a vég lehetővé teszi, hogy távolítsa el a darabot a játékból .
7
veszítsünk el egy fordulatot , ha a tekercs lenne leszállni a darab egy ellenfél téren .
8
vissza az ellenfél a kezdete , ha mind a földet , a központban négy négyzet egy időben .
9
Vegyünk egy másik pedig , ha földet a két sötét helyen a tippeket a karját.
10
Továbbra is felváltva gördülő és mozog a darab körül a fórumon. A győztes az a játékos, aki megkapja az összes darabját a tábláról először.