Chaos Theory EVE Online

2009-ben , az internet szerepjáték “EVE Online ” megjelent egy promóciós trailer összehasonlítva a nyílt végű formátumban káoszelmélet . A trailer leírt “EVE Online “, mint egy virtuális homokozó , ahol minden játékos döntések jelentősen befolyásolják az események menetét . Ellentétben a legtöbb masszívan multiplayer online szerepjáték játék , vagy a MMORPG-k , “EVE Online ” támogatja a magasabb szintű autonómiát . A játékosok vonat készségek valós időben , és keresse a sci-fi alapú intergalaktikus világban anélkül, fix történet , így finom dönthessenek , hogy minden játékos tapasztalata kibontakozik . Butterfly Effect

káoszelmélet vizsgálja a progresszió komplex rendszerek , és jegyezd fel , hogy bizonyos előzetes feltételek kiváltó számos kiszámíthatatlan viselkedési ingadozások. A népszerű fogalom ismert , mint a pillangó hatás egy példa a káoszelmélet , utalva arra, hogy a mozgás egy pillangó szárnya egy helyen lehet ellensúlyozni egy lánc váratlan időjárási minták egy másik helyre. Bár a káoszelmélet eredetileg egy matematikai fogalom , az alkalmazások bővült más tudományágak, beleértve a fizika , a gazdaság és az ökológia .
MMORPG-k és a Chaos

Az alkotók a ” EVE Online ” elképzelt játék, mint a funkcionális alkalmazása a pillangó-hatás , amelyben ” minden játékos tevékenységek , nem számít, milyen finom , vagy merész , mindig van hatással . “A játék szerkezetileg eltér a tipikus MMORPG formátum , amely egyetlen kiszolgálón amely minden játékos részt , hanem több példányban a játék világában. Belül a káosz elmélet modell , ez az egyetlen univerzum egyik kezdeti feltételek , amelyek hozzájárulnak az érzékeny , változó rendszer . Az első döntések, amiket a játékban is fontos tényező , hogy mely futurisztikus verseny csatlakozik , és a készségek a vonat . Minden faj sajátos jellemzőkkel bír , amelyek befolyásolják a pozícióját a ” EVE ” környezetben , alakításában a szempontból, és hogyan dönt, hogy kölcsönhatásba más játékosokkal .
Játékmenet

Bár döntéseket elején előkészítette a terepet a játék, az egyéni válaszok minden helyzetben a kiszámíthatatlan , és ennek eredményeként , nyissa ki az ajtót , hogy a nem várt eredmények . A ” EVE Online” trailer bemutatja a példa a játékos, aki megáll , hogy megmentse egy bányászati ​​uszály agresszív kalózok . Ez az irgalmas cselekedet garners szívességet a bárka szövetségesei , biztosítva a játékos a lehetőséget, hogy csatlakozzon egy hatalmas térben vállalat. Azonban ezek az új barátok háborúban egy másik domináns vállalat , arra kényszerítve a játékos egy veszélyes intergalaktikus rivalizálás . A találkozás a bárka befolyásolta a személyi autonómia , de az időzítés a játékos érkezését ismertette a feltételeket a találkozásra sor kerül. Egy egyszerű, nem kaotikus rendszer , az eredmény minden találkozás nem függ a kis különbségek a környezeti feltételek .
Szempontok

Chaos nem méri betegség , hanem célja, hogy hangsúlyozza a valóságot , hogy a legfontosabb változó nem mindig lehet stabilizálni , sőt ismert . Függetlenül attól, hogy módosított , akár nem , egy adott változó vezethet aránytalan eredmények , amelyek gyakran nehéz vagy lehetetlen újraszámolni . Azonban ez a minősége a kiszámíthatatlanság úgy tekintik, mint a haszon MMORPG . Szereplő számára reális játékélményt kínálnak a lehetőséget, hogy maguk határozzák meg sorsukat , és befolyásolják a sorsát mások is. A történet és a karakterek keretet biztosítson játék, de végül is meg a saját szerepe a játékban .

You must be logged in to post a comment.