Scrabble Versenyszabályok

Tagadhatatlan, hogy a Scrabble egy játék szabályait . Rajongók a játék , amely egyesíti a véletlen és a készség , boldogan és kitartóan betartja a litániát a meghatározott szabályok legpontosabb csempe a fedélzeten . Ismerve , követése és érvényesítése szabályait Scrabble lett szerves része a játék, mint hogy szavakat a betűkkel csempe. Meghatározása az első játékos , és a játék megkezdése

Az első ember, játszani a meccset határozza meg minden játékos rajz egy csempe. Aki felhívja a levelet legközelebb az “A ” lesz, hogy az első játék , kivéve, ha a játékos sorrendet előre . Egy üres cserép veri az összes többi.
Cserép kiválasztása

lapok a játék darabjai , és vannak szabályok csatolt rajz a csempe . Ha a cserép valahogy megsérült , vagy van textúrája , hogy a játékos úgy érzi, bármilyen okból, hogy a cserép nem alkalmas a játékra . A cserép tok tartalmaznia kell a 100 olvasható csempe játék .

Az első játékos meg kell keverni a cserép táskát, és felajánlotta neki, hogy az ellenfél , hogy ugyanezt tegye .

Az első játékos , amikor kiválasztja csempe, tartsa a cserép táska szemmagasságba, és elhárítsák a szemét , majd válassza ki a hét csempe, egyesével . Helyezze a lapokat arccal lefelé , vagy a cserép rack. Miután mindkét játékos kiválasztotta a csempe , akkor is megőrzi csempe az asztal felett , és az állványok minden alkalommal.

Bármelyik játékos lehet számítani a fennmaradó lapokat a tasakot , amíg ez a sor a játék és elhárítani a szemét , ahogy számolni a csempe .
Playing csempe

az első játékos óráját kezdődik, amikor ő látta az arcát minden cserép .

az első játékos kell játszania, ő az első szava az egész főtér , és lehet megtámadni a második játékos . Szavak legalább két betű hosszú . Cserép játszható vízszintesen vagy függőlegesen.

Főtér számít duplaszóvá bónusz téren .

A következő játékos létrehoz egy szó , legalább két betű hosszú hozzáadásával a betűk már játszott a tábla .
idő minden játékos van soron, és egész játék

Minden játékos 25 perc , hogy mindazokat játszik egy játék , ami után a túlóra büntetést a szint 10 pontot minden percben , vagy megkezdett percenként túlórát vonatkozik . Nincs határidő minden körben alapján a hivatalos szabályok a Nemzeti Scrabble Association.

Miután az ellenfél játékát , rögzíti az összesített pontszám , és bejelenti az eredmény . Az óra ezután kezdődik . Helyezze a csempe a fedélzeten , akkor állapítsa meg a pontszámot. Az ellenfél órájának végén kezdődik a játék .
Pontozás

pontértéke minden betű jelzi a szám alján a cserép, és a üres cserép van egy pont értéke nulla , a hivatalos szabályok az Országos Scrabble Egyesület honlapján .

pontszámot minden játék határozza meg az összeget a betűk játszott egy adott szó , hacsak nem játszott az egész bónuszt terek , amelyek különböző értékeket.

Ha egy játékos nem tud játszani mind a hét a csempe egy körben , ez azt eredményezi, egy 50 pontos bónusz , és a továbbiakban a ” Bingo “.

Bónusz négyzetek növeli értékét akár egy betű csempe vagy teljes szót. A ” Double Letter ” szögletes megduplázza az értékét a levél helyezett rá , és ugyanez igaz az értéke egy levél , mely egy “Triple Letter ” szögletes .

A központ tér és a minden téren jelölt ” Double Word ” megduplázza az értékét a szó , és minden téren jelölt ” Triple Word ” megháromszorozza az érték minden szót. Az érték egy szó duplájára vagy háromszorosára után a kezdeti értéke a szó határozza meg .

Bizonyos esetekben egy játékos kettő dupla vagy tripla terek , és ez az úgynevezett ” dupla-dupla ” vagy ” hármas Triple . ” A ” dupla-dupla , ” a teljes értéke megkettőzi az első “Double” érték , vagy értékének négyszerese az eredeti levél gróf a szó , és a ” Triple- Triple , ” a teljes levél értéke megháromszorozódott , és majd megháromszorozódott újra, vagy a szó értékét vagy kilencszer a kezdőbetűt gróf .
játék az üres cserép

nyitott vagy üres lapokat Scrabble , ami jár “vad csempe. ” Amikor ez a sor , helyezze az üres csempe a fedélzeten, és kijelöli azt minden levelet , hogy meg kell teremteni a szót . Miután elhelyezni a csempe a fedélzeten , beleértve az üres cserép, világosan be mit írni , amelyeket hozzárendel az üres cserép .
Kihívás a Lejátszás

Amikor az ellenfél játszott egy szó , amit kérdés , lehet kihívást , hogy a játék . A kihívás 20 másodpercen belül az ellenfél kitöltésével a sor . Ha az Ön által kért kihívás , a játék óra semlegesíteni . A vesztes kihívás kap nulla pontot, és veszít egy körben.
Végjáték

Két lehetséges befejezi a játékot . Az első az, amikor a cserép táska üres , és egy játékos játszott mind a csempe. Ez a játékos a győztes . A második lehetséges befejezni , ha van már hat egymást követő rengeteg nulla , vagyis mindkét játékos egy zsákutcába , mert játszhatatlan csempe .
Sportszerűtlen viselkedésért

Mióta Scrabble a játék, a szabályok és magatartási , fontos tudni, hogy melyik viselkedés vezethet kiesés a versenyből. Csalás , lemond a játék , vagy bomlasztó vagy gyalázkodó beszéd vagy viselkedés néhány meggondolatlan intézkedések a játékban .
Több mint két játékos a torna

hivatalos szabályok Scrabble összpontosítani egyes szereplők ellenfél egyetlen játékos, míg a középiskolában és a helyi versenyek, valamint a szabadidős játék , hogy a csapatok a kettő. Az ilyen típusú verseny , minden szabály ugyanaz , kivéve, hogy együtt dolgoznak , mint egy csapat , és a rendelkezésre álló idő , hogy végig a játékot 22 perc helyett a nemzeti szabályok a 25 perc alatt. Miután az első játékot játszott versenyen , ami véletlenszerűen párosítva , a csapatok párosítva más csapatokkal , akik osztoznak a hasonló win -loss rekord szerint a School Scrabble Association.

You must be logged in to post a comment.