Tippek Játék a Game Mastermind

” Mastermind ” egy széles körben játszott társasjáték bevonásával két játékos . Az egyik játékos létrehoz egy rejtett mintázatot az egyik oldalán egy tábla , míg a másik kísérlet , hogy oldja meg egy korlátozott mennyiségű fordulattal. A klasszikus változat használ hat különböző színű , a minta készült négy szín , és a játékos 12 megpróbálja megoldani a mintát. Több stratégiák körül forog megoldása mintát a legkevesebb mennyiségű fordul. A játék alapjai : levonás

Playing ” Mastermind ” lényegében zsonglőr több ” ha , akkor ” állítások . Alapvető fontosságú, hogy tudja, mit jelent a válaszok a codemaker . Például , ha válaszol négy fehér csapok , ez azt jelenti, hogy négy Megrendelhető használható négy színben. Ha válaszol két piros kampókat két alkalommal , van, hogy melyik szín és forgalomba valószínűleg helyes között, a két kísérlet .
Single Változás

módja annak, hogy könnyű játékosokat ” Mastermind “, hogy csak egyetlen változás között találgatások. Ez azt jelenti, hogy a változó , kivéve az elhelyezés vagy a szín egy tűs , az ezt követően becslés marad pontosan ugyanaz, mint az előző. Például , az első becslés használhat négy vörös csapokat. Alapján codemaker válasza , meg tudná változtatni az egyik csap a sárga és hogy az összes többi csap piros a következő fordulóban . Ez egy jó módja annak, hogy a vonat magad levonás. Ez is egy életképes stratégia függően codemaker kezdeti válaszát.
Fontossága Pegs

alapvető szabály ” Mastermind ” az, hogy a vörös ék tart megelőzi egy fehér ; ez azt jelenti, hogy a vörös ék általában felváltja a korábbi fehér ék . Ez a tény is szűkíti le a lehetséges minták jelentős , mert kevesebb a helyes válaszok maradt . Ezen túlmenően , a hiánya egy ék is jelzi, hogy egy szín egyáltalán nem használják . Egy hiányzó PEG megszüntetése egyhatoda minden lehetséges kombinációját a leginkább .
Math : First Moves

Jorg Bewersdorff , a szerző a ” szerencse , logikai és White Lies : a Matematika Games ” tanult Donald E. Knuth állítását a lehető legjobb nyitó lépés a ” Mastermind “. Knuth rosszabb esetben optimális stratégia az, hogy használjon két színben , side-by -side , mint a nyitó lépés : például , fehér, fehér , sárga , sárga. A legrosszabb esetben , a számos lehetséges kódok fennmaradó lecsökken 32,768 256 . Feltételezve, nem tesznek semmi logikát hibákat, ez a stratégia lehetővé teszi, hogy statisztikailag kitalálni a kód hat próbálkozás . RW Irving , a vietnami statisztikus , úgy vélik, a három szín csökkentette a lehetséges kódok még jobban , mint a Knuth rosszabb esetben stratégiáját. Például, ha a fehér, fehér , vörös és kékeszöld lehetővé a felhasználó számára, hogy kitalálni a kódot átlagosan 4,369 igyekszik képest Knuth 4,478 .

You must be logged in to post a comment.