Hogyan készítsünk hatásai FLIPNOTE Stúdió

FLIPNOTE Studio egy animációs programot fejlesztettek ki a Nintendo DSi . A program a DSi érintőképernyős kezelőfelület lehetővé teszi a művészek , hogy dolgozzon , és animálni a DSi Stylus . Ezután ossza meg létrehozása más művészekkel online a FLIPNOTE Hatena . Bár úgy tűnhet, mint egy egyszerű animációs program számos fejlett technika és hatások állnak FLIPNOTE művészek. Először a fejlett hatások , érintse meg a villáskulcs ikont a bal alsó sarokban . Utasítások
1

érintse meg a kiválasztott ikont a képernyő tetején , hogy ki a kiválasztási eszközök . Válassza ki a részét az animáció keretet a kijelölés eszközt. Innen lehet másolni a kiválasztás , tegyük azt egy másik része a vászon , törölje , vagy módosítsa a méretét az átméretezés eszközöket. Fújd be a mikrofonba , hogy töltse ki a válogatott teljesen festékkel .
2

hozzáadása új réteget az animációt speciális módban kattintson a ” Layers ” fülre a tollal. Rétegek használata lehetővé teszi, hogy manipulálják az egyik része az animáció megőrzése mellett a többi a keret. Például , rajzoljon egy statikus háttér az alsó réteg és egy mozgó objektumot a felső réteg , hogy milyen hatással van a környezetben .
3

Új színek keverésével a színek között két réteg . Minden réteg csak egy szín, de ha keverjük textúrák rétegek között hozhat létre egy új színt. Például , össze kék a felső réteget, és piros az alján , hogy hozzon létre a lila.
4

Váltás a fehér és fekete háttér kattintva a megfelelő színt az animációs palettán . Színének megváltoztatása oda-vissza minden keretet hozzon létre egy stroboszkóp hatás , ami a animációk meg dinamikusabb .
5

Tartsa lenyomva az ” L ” és “R ” gombot, amikor a vonal vagy töltse eszköz hogy válasszon a különböző minták és méretben. Tartsa lenyomva a “Start” gombra , ha a vonal eszköz arra, hogy egy egyenes vonal. Ahhoz, hogy egy átlós egyenes vonal, tartsa lenyomva a ” Select” gombot. Fogja meg a “Start ” és ” Select” létrehoz egy tökéletes négyzet .
6

hangeffekt az animáció kattintson a “Record ” gombot a felső részén a képernyőn. A beépített mikrofon DSi létre hanghatások élni , amíg az animáció lejátszása . Ha szeretné használni a korábban felvett hang, tartsa lenyomva az ” L ” gombot, ha rákattint a “Record ” gombot, hogy bármilyen hangfájlt menti a DSi .
< Br >

You must be logged in to post a comment.