Hogyan változtassuk meg a Pokemon Digimon a PokeStarter

A Pokemon franchise szerzett közel $ 16000000000 világszerte. Rajongók a franchise- hoz létre Pokemon , ahol tudnak. Egy kiterjedt Pokemon add- on a ” PokeStarter ” kiegészítő csomag a Enterbrain a ” RPG Maker XP . ” ” PokeStarter ” a felhasználók létrehozzák saját számítógépes játék “RPG Maker XP” minden a grafika , a hangok , és a szükséges kódokat hozzá működő Pokemon , hogy a játékot . Ha azonban több tech -hozzáértés Digimon van szükség , a ” PokeStarter ” csomagot lehet változtatni, hogy elférjen Ezeknek az ” digi szörnyetegek . ” , amire szüksége van
RPG Maker XP PokeStarter
Digimon sprite

Show More utasítások
1.

Kattintson a “Start ” majd a ” Sajátgép “. Keresse meg a “RPG Maker XP” telepítési mappát, és kattintson duplán .
2

Kattintson duplán a ” PokeStarter ” mappa .
3

Kattintson duplán a ” grafikus ” mappát. Bent a ” grafikus ” mappa 14 mappák . Lesz dolgozni ” Battlers ” és az ” ikonok “.
4

Kattintson duplán a ” Battlers ” mappát. Itt találsz képeket 493 Pokemon . Négy különböző képek az egyes 493 Pokemon : Az első nézet, hátsó nézet , elölnézet erős fényben jelölésére a karaktert választott , és hátulról erős fényt jelölésére a karaktert választott . A képek azt mutatják, a Pokemon balra néz .
5

Lapozás a Pokemon képek és megtalálja a Pokemon szeretné cserélni a Digimon . Válassza ki a Pokemon , amelyek hatáskörét , és mozog egyenértékű Digimon csere. Vegye figyelembe a fájl nevét, a négy képet a Pokemon szeretné cserélni . Például , ha azt szeretnénk , hogy cserélje ki a Pokemon Venusaur a Digimon ElDradimon , akkor tudomásul veszik a négy Venusaur képfájl neve : ” 003.png ” ( elölnézet) , ” 003b.png ” ( hátulról ) , ” 003s.png ” ( elölnézet kiválasztva) és az ” 003sb.png ” ( hátulról kiválasztva).
6

Keresse meg a mappát, amely tartalmazza a Digimon sprite . Digimon sprite is letépték a játékot, vagy lemezen , amit a saját , vagy letölthető a Digimon fórumok vagy képeket keres az interneten . Keresse meg a Digimon szeretné a játékot, és nevezze át a fájlokat , hogy megfeleljen a Pokemon fájlneveket kívánt cserélni . Például , keresse meg a Sprite a ElDradimon előre néző , kattintson a jobb gombbal a képre , válassza a ” átnevezése ” és írja be ” 003.png . ” Átnevezése Sprite a ElDradimon , hátulról , ” 003b.png ” a Sprite a ElDradimon , front view kiválasztott , ” 003s.png ” és a Sprite a ElDradimon , hátulról kiválasztott ” 003sb.png . ”
7

Tartsa lenyomva a ” Ctrl ” gombot a billentyűzeten , majd kattints a négy fájlokat átnevezni. Ez jelölje ki őket . Mégis lenyomva a ” Ctrl ” nyomjuk meg a “C” gombot, hogy bemásolja a fájlokat .
8

lépjen vissza a ” Battlers ” mappát. Nyomja meg a ” Ctrl ” és “V” ugyanakkor , hogy illessze be az átnevezett fájlokat a ” Battlers ” mappát. Megjelenik egy üzenet megkérdezi, hogy kívánja-e cserélni a meglévő fájlokat . Gombra kattintva erősítse meg : “Igen. ” Ez a négy Pokemon képek most megváltozott Digimon képeket .
9

Keresse meg a ” ikonok ” mappát. Kattintson duplán a ” ikonok ” mappát. Keresse meg a Pokemon csak helyére egy Digimon a ” Battlers ” mappát. Ott lesz csak egy képet . Például , keresse meg a Venusaur kép ” icon003.png . ” Vegye figyelembe a név .
10

Térjen vissza a mappába Digimon sprite . Átnevezése egy ikon a Digimon szeretne a játék a fájl nevét, a Pokemon azt cserélni. Például , átnevezni egy kép egy ikon a ElDradimon ” icon003.png . ” Aztán nyomja meg a “Ctrl ” és a “C ” átmásolja az adott képet .
11

lépjen vissza a ” ikonok ” mappát, majd nyomja meg a ” Ctrl ” és “V” ugyanakkor , hogy illessze be az átnevezett ikont képet. Kattintson a ” Yes ” arra a kérdésre, ha azt szeretné , hogy felülírja a meglévő fájlt . Sikeresen váltotta a Pokemon egy Digimon . Amikor legközelebb megnyitja a játékot fájlt “RPG Maker XP , ” A Digimon fog megjelenni.

You must be logged in to post a comment.