Óvoda Camping játékok

előkészítése gyerekek a nagy világ az óvodai és azon túl , óvodáskorú gyerekeknek ad elegendő időt, hogy vegyenek részt a szórakoztató tevékenységek és játékok . Egy tevékenység, amely bővelkedik a játék lehetőséget óvodás kemping . Akár játszik beltéri vagy kültéri felnőtt felügyelete mellett , az óvodás gyerekek is részt kemping játékok bemutatni őket a szabadban, és annak lakóit. Fishing Game

Ez a játék, a vezető teszi a horgászbotot egy bottal , árukapcsolás a madzagot az egyik végén, és csatolva egy kis mágnes , hogy a végén a húr . Kivágása után 12 halat építési papír ( körülbelül 4 cm hosszú) , a vezető hozza egy gemkapcsot minden hal szájába, és meghatározza a hal a földön. Gyerekek felváltva , és próbálja ” fogása ” annyi halat , amennyit csak tudnak , és minden gyerek kap öt kísérlet körönként. Az a játékos, aki elkapja a legtöbb halat , megnyeri a játékot .
Flashlight Játékok

Elemlámpák gyakran játszanak fontos szerepet a éjszakai kemping kalandok. A zseblámpa Pictures , a vezető kikapcsolja a világítást ( ha zárt térben ) , bekapcsolja a zseblámpát , és a gyerekek előtt ülni egy üres fal vagy belső fedett sátorban . Ha a szabadban , a gyerekek is játszhatnak a játékot este egy felnőtt vezető . A zseblámpa , gyerekek alakú is a falra, vagy sátorban , míg a többi játékos megpróbálja kitalálni a forma . Ha egy gyermek találgatások helyesen vesz egy kanyart. Mint egy variáció , a gyerekek játszhatnak a csapatok , és a játék, mint Activity , a csapat pontozás a legtöbb pontot nyer.
< P > Lámpa Tag tartja a “tag” eleme a játék , de ahelyett, hogy használja a kezét , az ” a ” játékos birtokolja a zseblámpát, és elkapja a többi gyerek által ragyogó fény rájuk . Ha az ” A ” gyerek ” címkék” a játékos háromszor , hogy játékos lesz az új ” A ” gyerek .
Boldog Lakókocsik Matching Game : Matton

Gyerekek próbálja illő képeket állatok a zeneszámokat a Happy lakóautó megfelelő játékot. A vezető tárgyalja az állatfajta táborozók is találkozhat , vagy látni a pusztában , és akár kártya állatok pályák ( a jelek állatok elhagyják mozgás közben ) . Ha a gyerekek nehezen azonosítja az állat , hogy elhagyta a pályát , a vezető is megadják . A gyerekek fel a kezüket , ha tudják azonosítani a helyes állat .
Hungry Bear

A gyerekek mintha elaludni , a Hungry Bear derül ki a vad ebben a játékban . A vezető úgy dönt, az egyik gyerek , hogy játsszon a ” medve “, aki lehúzza a piknik , kemping, vagy élelmiszer-tételt le a takarót , mint a gyerekek , mintha a nap . Miután a ” medve” magával rántja a tételt egy rejtett helyen , a többi gyerek ” felébred ” , és próbálja azonosítja a lopást. Ha a gyerek helyesen azonosítja a hiányzó elemet , a “medve” visszatér , és teszi a tételt vissza a takarót . A gyerek, aki kitalálta helyesen , akkor vesz egy kanyart , mint a ” medve “. Ha senki nem helyesen azonosítja a hiányzó elemet , a játék folytatódik, az eredeti ” medve “.
Bagoly Keresés

Gyerekek próbálja megtalálni a ” hooting ” bagoly Bagoly Search . Az egyik gyerek játszik a ” bagoly ” , mint az összes többi gyerek takarják el szemüket , a ” bagoly ” nyersbőr és elkezdi hooting . A többi gyerek nyissák ki a szemüket , és keressük meg a ” bagoly ” ; kell senki megtalálni a ” bagoly ” belül kiosztott időn belül, a játék folytatódik, az eredeti ” bagoly “. Ha egy játékos megtalálja a ” bagoly “, ő lesz az új ” bagoly “.
Peanut Toss

, hogy képviselje a lyukat a fa , a vezető állítja nyílt doboz az asztalon , és az oldalával kifelé . Mivel a ” mókusok ” gyerekek próbálja partra mogyoró a lyukba. Az a játékos, aki landol a legtöbb mogyorót a lyukba , megnyeri a játékot .

You must be logged in to post a comment.