Szélhámosság Dice Games

szélhámosság egy kocka játék, mely a különböző táblák csapat két megpróbálja pontszám a legtöbb pontot . Gyakran díjakat adnak a különböző kategóriákban . Szélhámosság egy szocializációs lehetőség , ahol barátok gyűlnek össze, hogy enni snack és beszélgetni , mint ez a játék a kocka játékot . Supplies

A játék megköveteli, három kocka , eredménymutatók és ceruza minden asztalnál. Plakátok kijelölése Head , a 2. táblázat és a 3. táblázatban kell helyezni minden asztalnál. A nagy asztal igényel egy harang. Az értékelő lapok tartalmaznia kell a ” Head “, ” Table 2″ vagy ” 3. táblázatban az” az egyik oldalon , egyenletesen elosztva . Ezeket dolgozzák véletlenszerűen elején a játék, hogy meghatározza, hol van a játékosok .
Pontozás

Minden játékos dob a három kockával , hogy megpróbálja , hogy roll a adott cél számát a fordulóban. Hat kört ; kerek egy nyer pontokat minden is hengerelt , kerek két bármilyen kettesével hengerelt , és így tovább . A játékos nyerte el az egyik pontot a gördülő cél számát. Ha tekercs drill bármilyen számot, nyersz öt pont . Ha tekercs drill a kapu szám , ez az úgynevezett szélhámosság , és nyersz 21 pontot .
Rules

A játékos továbbra is roll amíg ő pontszámok legalább egy pontot roll. Ha nem sikerül gólt , át a kocka , hogy az a személy, a bal oldalon, aki megpróbálja gólt . Lejátszás folytatódik az összes táblát , amíg valaki a tanári asztal pontszámok 21 pont. Amint ezt megtette, akkor csenget , jelezve a kör befejeződött. A játékosok az asztalnál ülve is dobni , amíg ez megtörtént , ami azt jelenti, akkor minden potenciálisan jó eredmény fenti 21 pontot, míg várja a tanári asztal . Miután a kör befejeződött , a vesztes csapat , a tanári asztal mozog a 3. táblázat , a legkisebb asztal , és mindenki megy a nagyobb vagy kisebb asztal , attól függően, hogy ők a fordulóban . Ha van egy döntetlen , egy roll- off kerül sor , hogy meghatározzák a győztes .
Variations

Az utazás variáció , a játékos , aki dob egy szélhámosság kell kiabálni ” szélhámosság “, és hordoz egy markert, például kijelölt egy kitömött állat vagy egy nagy kockát . A Wipeout verzió , nincs hat szabványos kör , hanem öt , kezdve számok két keresztül hat . Ha az összes közül hengerelt , a játékos kap egy kitakarás és elveszti az összes lány pont a kör .
Díjak

Miután a hat fordulóban játszott, vagy öt fordulóban a Wipeout változat , különböző díjakat gyakran oda különböző kategóriákban. A kategóriák között a legmagasabb pontszámot , a legtöbb buncos , a legtöbb fordulóban nyer , a legtöbb kerek veszteség , a legtöbb wipeouts és az első szélhámosság .

You must be logged in to post a comment.