Game Ötletek Első fokozat Kids

Első osztályosok fejlődnek egy hatalmas ütemben. Tanulnak koordináció , hogyan felváltva , szabályokat követni , és új barátokra . Games segít nekik gyakorolni az új ismeretek. Az első osztályosok gyakran élvezik könnyű játék , hogy tartsa őket aktív . Számos játékok , amelyek megfelelnek ezeknek a kritériumoknak . ExerDice

ExerDice játsszák két kockával létre hungarocell kocka vagy kis doboz . Az egyik meghal, címke mindegyik oldalán a nevét különböző stílusú testmozgás , mint például a futás , ugrás , hagyja vagy hop . A második hal , címke mindegyik oldalán egy szám , 1-6 . Majd hagyja, hogy a gyerekek felváltva gördülő mindkét kocka . Látnak gyakorlatok hengerelt az első hal , és hajtsa végre azokat , ahányszor a második hal mondja. Például, ha egy gyerek tekercs futnak egy hal és három a másik meghal, ő fut körül a kijelölt területen háromszor . Nincs határidő, és a tárgya ez a játék nem a győzelem , hanem tanulni, hogy kövesse az utasításokat , míg tartózkodó fit .
Red Rover

A klasszikus játék Red Rover még mindig népszerű a gyermekek számára minden életkorban , beleértve az első osztályosok. Nem játszott , hogy elosztjuk a gyerekek két csapat , akik elhelyezett körülbelül 20 és 30 méter távolságra , egymással szemben . Mindegyik csapat sorban egymás mellett és egymás kezét . Az egyik csapat kezdi a kiabálás ” Red Rover , Red Rover , küldje ( gyermek neve) felett .” A gyermek , akinek a neve hívták fut , amilyen gyorsan csak lehetséges, szemben a másik csapat megpróbálja áttörni a vonalat . Ha sikeres , hogy a gyerek úgy dönt, egy tagot a többi csapat , hogy visszatérjen a csapat , hogy csatlakozzanak a vonal . Ha sikertelen , a gyerek csatlakozik a szemben álló csapat vonal és a játék folytatódik , a többi csapat kántálták a Red Rover vers . A játék továbbra is egy meghatározott ideig , vagy amíg az egyik csapat összegyűjtöttük az egyik ellenfél csapat tagjai.
Ellopni a Bacon : Matton

Steal a Bacon használ egy ejtőernyőt és egy tárgy , például egy zsák bab vagy kis labdát . Helyezze a labda alá az ejtőernyőt a központban. A gyermekek kört az ejtőernyő . Adj minden gyermeknek egy számot, és jelöljön ki egy gyermeket, hogy a ” hívó ” . A gyerekek megértsék az ejtőernyő , és emelje meg , míg a hívó egy számot. A gyermek a hívott szám gyorsan fut az ejtőernyő , és megragadja a tárgy és a versenyek , hogy vissza a helyszínen , mielőtt az ejtőernyő jön le . Ha ők sikertelen , válnak a ” hívó “, és a játék folytatódik . Ha sikeres , az eredeti ” hívó ” továbbra is telefonszámokat , amíg valaki nem fogott az ejtőernyő .

You must be logged in to post a comment.