Hogyan hozzunk létre RPG

szerepjátékok nagy szórakoztató , és sok órányi biztonságos élvezet építése közben a kritikus gondolkodás készségek és a képzelet. Sok rajongó a műfaj végül szeretnék tervezni saját játékot , és itt mi megy át az alapvető lépéseket , hogy hozzon létre a maga RPG.Things amire szüksége van
papír, ceruza , Imagination

Show More utasítások
Ki itt a főnök ?
1

Te vagy az egyetlen felelős létrehozni ezt a játékot. Ismerje meg most, és mentse magát egy kis ideig. A föld , a világ vagy a világegyetem létrehozása a tiéd , a szabályokat a fizika akár . Nem vagy egyedül , de a felelős , ​​legalábbis addig, amíg a játék készen áll a más játék mester futtatni. Van valami , amit meg kell érteni : ha bármit lehet álmodni , de van, hogy ez a munka . Wild képzelet kell terelni néhány alapvető struktúrákat annak érdekében, hogy a játék, ami működik, és élvezetes játszani .
2

Ez egy hatalmas dolog, amit szeretne vállalni , de akkor help: a játékosok. Egy szerepjáték , míg adsz a szerkezet a játék , a játékosok dolgozni, hogy tartalommal töltse meg a világot a játékot . Az első szempont lesz, hogy a játék fog kapcsolatba lépni a játékossal , és hogyan fognak kölcsönhatásba egymással . Hogy a játék, és a játékosok egymásra , ami meghatározza, hogy milyen RPG fogsz make.There három fő típusa a szerepjáték játék : 1. . Toll és paper2 . Élő – action3 . ElectronicAre a játékosok fognak játszani egy asztal körül egy kis csoport , a játék – mester vezeti őket ? Ha igen, akkor , hogy egy toll és papír játék. Ha megy, hogy fizikailag jár ki a kalandok minimális irányba játék – mesterek , akkor ez egy élő akciójáték , más néven a LARP , a “Live akció-szerepjáték . ” Végül , ha megy , hogy írjon fel a világot, és automatizálja a játék mechanikája egy számítógép vagy videojáték konzol Ön, hogy egy videojáték . Minden szervezet saját munkamódszerek , és a saját szempontok .
3

Miféle játék ez? Ez egy nagy fantasy-eposz teljes lovagok és királyok ? A sci-fi világ , karakán és a poszt- apokaliptikus ? Vagy ez valami teljesen új , amit még senki sem gondolt még ? Attól függően, hogy az a fajta játék, a szerkezeti típus úgy döntött, nem illik az a fajta játék, azt szeretné, hogy . Action töltött space opera jól néz ki a képernyőn, de nem működik olyan jól a live action formátumban.
4.

Attól függően, hogy a szerkezet és az a fajta játék van téve , meg kell bizonyos játék mechanics.1 . ClassesIt jobban levezetni a versenyek az osztályokat , mert a különböző faji jellemzőit fogja meghatározni , milyen osztályok a verseny jó . Knights vagy a boszorkányok , a tér kalózok vagy cyberpunk hackerek , osztályok , amit lehetővé teszi a játékosoknak , hogy határozzák meg magukat .. Kitalálni, hogy a bázis osztályok , és mi határozza meg őket . A legfontosabb kérdések gondolni a következők: ” Mi ez az osztály szerepe a csoportban? ” ” Hogyan fog ez az osztály megoldani a problémákat , és megoldani a konfliktus ? ” és a ” Hogyan működik ez az osztály , hogy erősebb , mint a játék előrehaladtával ? ” 2. . RacesDecide most, ha megy a különböző versenyeken a játék. Az osztályok és az a fajta játék, amit így el fogja mondani Önnek , hogy milyen versenyeken használható. Ha így a sci-fi videojáték meg a poszt-apokaliptikus Földön , akkor az ember , mutánsok , kiborgok , és talán az idegenek vannak a versenyek . Ha így egy furcsa fantasy játék körül forog a régi mesék , majd a tündék , törpék , emberek és talán a trollok a nyilvánvaló választás . Kitalálni, hogy a bázis versenyeken. A legfontosabb kérdések a következők: ” Milyen bónuszok vagy büntetések fog a versenyt? ” és a ” hogyan lehet a különböző versenyeken illeszkedik a történet ? ” 3 . ConflictConflict felbontás hogyan RPG haladást. Valakinek meg kell halnia , és nem hal meg, vagy valami kell találni , vagy elveszett . Néha ezek a konfliktusok is hihetetlenül bonyolult , de a legtöbb konfliktus alapvetően egyszerű : az emberek akarnak dolgokat, és néha más emberek , ahogy az egyre azon things.Think az összes dolog , hogy a karakterek a játék érdemes . Gazdagság, hatalom, dicsőség , a tudás , a belső béke és a túlélést a leggyakoribb motivációk , és így a játék kell valamilyen módon a konfliktusok megoldása érdekében az összes ilyen szinten. Mágia , harc , lopás , mutáns erejét és a diplomácia csak más mechanika , amelyek lehetővé teszik a konfliktusok és a felbontás. A játék mechanikája kell származhat az osztályokat : boszorkányok mágiával és talán italokat , harcosok hit a dolgok és a tolvajok lopni . Válaszd ki a játék szerelő minden fajta osztály és conflict.4 . RandomizationYour játék mechanika szükség van néhány eleme a szerencse , hogy lehetővé teszi a felbontás konfliktus érzés nélkül mechanikus. Még a leggyengébb karakter kell egy esélye van a győzelemre , és a legerősebb kellene még egy esélyt, hogy elveszíti . A legtöbb toll és papír játékok használata kocka , live action játékok használjon papír -rock – olló , és a videojátékok használata rutint programozva a játékba. Kitalálni, hogy a véletlenszerűség method.5 . LevelsThis az, ahol mindez együtt . Az osztályokat kell haladnia , és ez progresszió azt jelenti, növekedését , hogy képesek a konfliktusok megoldása érdekében . Ez a növekedés a képesség és a teljesítmény is képviselteti magát a véletlenszerűség a játékot azáltal, hogy csökkenti annak az esélyét , hogy nem a konfliktusok , mint a karakter szintje emelkedik. Kitalálni, hogy minden osztály alakul , ahogy megy fel a szint .
5

Most, hogy a világ és a játék mechanikája gondoskodott szüksége van egy back- történet, és néhány nem – játékos karakterek , a háttérkép emberek a játékot. Csak akkor kell néhány fontos karakter , hogy konkretizálja a back- történet , így nem kell túl részletes . A többség a játék, és a népesség keletkeznek gameplay.Once akkor ezeket a lépéseket befejeződött, létrehozta az RPG , és készen áll, hogy próbálja ki .

You must be logged in to post a comment.