AMI Csal a hódítások , a Longbow

” hódítások A Longbow : The Legend of Robin Hood ” egy 1991 grafikus kalandjáték által közzétett Sierra On -Line mind a Commodore Amiga és a PC . Mivel a játék címe is sugallja, a játékosok ellenőrzik a legendás Robin Hood , aki megpróbálja helyreállítani Richard azt az angol trónra , elkerülve az aljas terveit a Sheriff of Nottingham és cimborái . A játékosok ragadt bármely részén ” hódítások A Longbow : The Legend of Robin Hood , ” a walkthrough a tökéletes módja annak , hogy segítsen fejlődést a játékban. Napok egy – Négy

A játék kezdetén , séta a hegyre néző Watling Street . Beszélj Little John , és várja , hogy az ember elkezd üldöz egy nőt az utcán . Megállítani őket, és lelövi a férfit . Aludni, és kap egy smaragd szív álmai. A következő nap , gyalog két képernyő le, és az egyik , hogy a nyugati és lő a szerzetes , ami támadó Maid Marion . Vegye ki a papucs ő ad . A harmadik napon , menj ugyanarra a helyre , mint a nap az egyik , és várjon egy koldus érkezik . Adj neki pénzt a ruháit . Tegye a ruhákat , látogasson el a városközponttól és kéz a papucs a város suszter . Ő viszont van egy fésű . Vedd és a haladás negyedik nap . A negyedik napon , meg Maid Marion és beszélj vele . Adj neki a fésűt és a smaragd szív. Menj vissza a kilátás nyílik , és lő az őr, hogy ott van.
Nap öt és hat

Menj a Panoráma helyszínen újra és öld meg a szerzetes, a bot . Vedd a ruháit , és viseld , összegyűjtése a sípot és a tok is . Menj a mocsárba , és fújja a sípot . Menj be a hajó és a vitorla felé az őr. Beszélj az őrrel , adja meg a sípot és tok majd válaszoljon a három találós kérdések. Menj be az épületbe, és beszélj előtt a tűzálló . Utazás az északnyugati sarokban az épület , hogy beszéljen a fogollyal akkor látogasson előtt újra. Engedje el a kötelet, és hagyja, hogy a fogoly szabad . Utazás a délkeleti sarkában az épület, és kap a tekercset a rack. Vegye ki a serleget , a technika asztalához , megy a börtönbe , és átadja a verset a tekercset , hogy a bolond. Kövesse a bolond , hogy a hajó , és nyomja meg a bal alsó , jobb felső és a bal felső vízköpő , hogy nyissa ki a kaput . A hatodik napon menjen vissza a kilátás nyílik , és fenyegetik a pap a számszeríj . Vedd a ruháit , és látogasson városba . Menj a Szent Mária , hogy a ruhákat a család , és kap a bor hordó az apát . Menj vissza a kastélyba , és hogy az őr egy fillért sem. Utazás a kocsmába , hogy a hordó , hogy az ember ott, és nézd meg a leeresztett vödör . Játssz kilencezer ember Morris a kocsmában , és nyerj egy ametiszt . Nyissa ki a pince ajtaját , nyissa meg az üres hordó , és mássz belül a titkos alagút . Utazás az alagútban a St. Mary . Ital az apát , és használja az ametiszt a saját bögre. Amikor részeg , keresés a teste , és hogy a pénzt tőle . Menjen a szobájába , és nézd a párnája alatt , hogy egy puzzle doboz . Adja meg az alagutak , utazik a peep lyuk, és várja meg az őrök , hogy távozzon. Fuss belül , tedd négy fillérekért az asztalra, és elfogyott újra. Amikor az őrök hagy másodszor nyissa ki a csapóajtót , és használja a biztonsági öv be , hogy mentse a testvérek ott . Menj vissza a titkos alagúton keresztül a kocsmában, és áldja meg a seriff . Hozd a testvérek , hogy az özvegy , és hogy az arany net .
Nap hét-kilenc

Olvasd el a verset , és írja be a kezdőbetűi összes karakter , akik azt mondják, valamit , hogy nyissa ki a puzzle doboz . Beszélj Marian , és átadja neki a tekercset. Utazzon vissza az erdőbe , és várja meg a tündér jelenik meg . Használja a net , hogy elkapja , és kérd meg, hogy elviszi a zöld ember . Válasz a találós kérdések és folytassa a napi nyolc . Menj vissza a kilátás nyílik , és megáll az íjász . Add meg a pénzt az ő ruháit, és látogatása városközponttól . Menj a tisztességes, viszont a tudós egy másik tekercset , és adja meg a versenyt. Osztott nyila középen , hogy megnyerjük az arany nyíl. A kilencedik napon , hogy a legközelebbi ligetben , amilyen gyorsan csak lehetséges, hogy elkerülje az őrök . Nézd meg a liget , kattintson a ” kéz” ikonra, majd magad. Ez fordul meg egy fa , így menekülni az őrök. Utazás a kilátás nyílik , öld meg a kereskedő , és hogy a ruhákat és ékszereket . Használja a rouge magad , hogy változtassa meg a haja színe . Menj a kastély , beszéljen a seriff , és átadja neki a standján . Hagyd el a szobát , amikor megkérdezi, hogy több kérdés , és megy az erdőbe . Vegye ki a seriff holmiját ott .
Nap tíz tizenhárom

A tizedik napon robbantani a kürt , hogy hívja a barátait . Hallgassa meg minden tervüket , és válassza a Kis János . Viselje a tűzrakó hely , és megy a kocsmába . Beszéljen a srác ott, amíg ment lehetővé teszi, hogy a pincében. Menj be a titkos folyosón újra , és kövesse azt a St. Mary . Utazás északra , és eléri a labirintus . Lépjen ki a labirintus, és nyissa ki az ajtót , hogy megmentse Marion . Menj a fűz , és a smaragd szív gyógyítani Marion . Napon tizenegy , fúj a kürt és használja Tuck barát terve, hogy csapda a vonatot. Napon tizenkét , ​​átalakulni egy fa a lehető leghamarabb , hogy elkerüljék a minden ellenséget . Amikor elmentek , menj a kilátás nyílik , és adja meg a lovag a jelszót. Beszélj vele, és lőni vele , amikor megpróbálja megtámad. A tizenharmadik és egyben utolsó napján megy a mocsárba . Viseljen a víz gyűrűt , hogy megidézi a víz szellem és beszélj hozzá. Szerezd meg a hajón , és kövesse a lélek , hogy a torony . Fogd rá a borostyán és a ” GORT ” varázslat , hogy a borostyán nő. Mássz fel a borostyán és beszéljen a lovag . Mutasd meg neki a jelszót, és mássz le a borostyán újra. A játék most már teljes , és megjeleníti a vége sorozatot .

You must be logged in to post a comment.