Dáma játék Stratégia

Checkers egy régi játék a stratégia. Bár a játék lehet tanulni percek alatt , akkor hosszú időt vesz igénybe , hogy megértsék a helyes utat, az ugrás és dupla ugrás az utat a győzelemhez . Megértése néhány kulcsfontosságú stratégiák segíthetnek viszont ha egy dáma nulla egy dáma hős. Center Lejátszás

elején a játék, fontos, hogy mozog a Dáma közepe felé a fórumon. A központ a testület már kétszer annyi mozog , hogy az oldalsó foltok vannak , és ez adja a nagyobb rugalmasságot a mozgás .

Sokkal nehezebb lesz az ellenfél , hogy hozzanak létre egy sikeres stratégia mozog a szélén a fórumon. Ő lesz a fele a terek mozgás és ellenőrzik sokkal kisebb a fórumon.

Azonban , ha mögötte a kanyarban a játék , tartsa be a széleit a fórumon . Ha nem ugrott , ha az oldalon. Futás a Dáma fel az oldalon a fórumon egy hatékony módja, hogy néhány későn játék királyok pedig az egyensúlyt a játék .
Checker blokkok

mindig tartsa a legalább két vagy három egymást dáma mindenkor. Three dáma a sorban létrehoz egy csapda ; mozgatja az első ellenőrző előre a rögzítés . A két dáma hozzon létre egy blokkot , hogy megadja neked a megragadható az ellenőrző , hogy csak ugrott először ellenőrző. Kerülje a dupla és tripla ugrások azáltal, hogy legalább három egymást minden alkalommal.

Azonban az egyik leghatékonyabb módja, hogy blokkolja az ellenfél mozgását a négy ellenőrző blokk. Ez a blokk négy dáma jobb egymás mellett egy négyzet képződést. Ezek a blokkok lehetetlen megközelíteni az első elvesztése nélkül egy ellenőrző. Ők is segítenek kivédeni fordított rögzíti a királyok , akik lesújtott körül vissza . Próbálja meg a négy – ellenőrző blokkok játszani, ameddig csak lehet. Lehet, hogy érdemes feláldozni egy korongot két megtörni az ellenfél blokk egymástól.
Király Row

Elkerülheti mozog a hátsó sorban , amíg te lehet. Tartsa azokat dáma a hátsó , és az ellenfél nem lesz képes , hogy egy király. Ha tudod tartani őket elég hosszú, akkor lehet keresni egy kis királyok saját. Az egyetlen módja , hogy lehet, hogy mozog a hátad dáma kényszeríteni , hogy ugrik az egyik darabot . Ez még mindig előnyt jelent, mivel akkor elfog egyik cserébe ad neki egy helyet a királyok . Azonban azt is lehet beállítást fel a dupla vagy tripla ugrás , ezért legyen óvatos .
Ne a Math

Checkers egy játék a lemorzsolódás . Lassan és aprólékosan farigcsálni az ellenfél le , hogy semmi időt vesz igénybe és az ellátás . Ne félj feláldozni egy vagy két dáma , ha kap egy esélyt, hogy elfog két vagy három . Nézd meg a blokkolt vagy szabadon lebegő ellenőrök. Ezek a dáma nincs más dáma blokkolja őket ugrások ami számukra elsődleges forrása a két-és háromágyas ugrik. Vigye az egyik dáma a szerzés ugrott egy korongot , hogy megadja neked a előnye, hogy a dupla ugrás . Bár csak elvesztette az egyik ellenőrző , az ellenfél elvesztette két , ​​és te vagy feljebb a fórumon. Lehet, hogy abban a helyzetben , hogy egy király. A végén a játék , miután még egy ellenőrző több , mint az ellenfél általában azt jelenti a győzelmet .

You must be logged in to post a comment.