Teenage Group Games

Amikor tervez party a tizenévesek , terv csoportos játék , hogy az összes a tizenévesek részt vesz a párt és megakadályozza unalom . Csoport játékok működnek jégtörőhajók az újonnan érkezők . Award kisebb díjakat minden résztvevő számára . Human Csomó

Játszd ezt a játékot egy nagy csoport , vagy több kisebb csoportban. Már minden tizenéves álljanak körbe , és gyalog felé a kör közepére , hogy olyan közel, mint azok egymással . Minden játékos kinyúl és megragadja a két másik játékos kezét , hogy biztosan senki sem két egyforma játékos kezét. Miután mindenki kezét , a csoport igyekszik kihátrálni egy kört . A tizenéves kell menni fölött és alatt egymás kezét , karját és lábát , hogy untangled elengedése nélkül , hogy megragadja . Ahhoz, hogy játszani ezt a játékot, hogy csoportok faj egymás ellen , hogy ki tudja kibogozni az emberi csomót a leggyorsabb .
Island Game

osztott a tizenévesek fel két csoportok vagy több csoport , ha sok tizenéves. Magyarázza el a csoportok fognak rekedt egy szigeten , és öt percet gondolni az egyetlen tétel azok számára , hogy . Végén öt perc alatt minden játékos felfedi a tételre lenne szükség , és miért venné el . Ezután minden csapat 15 perc alatt , hogy megvitassák , hogyan tud a tételek együtt létrehozni egyéb tételek. A csapat a legtöbb kreatív válaszokat , megnyeri a játékot .
Hogy nagyobb

Osszuk a csapatok két csoportba , vagy több kisebb csoportban. Adj minden csapat egy csomag gemkapocs vagy egy tekercs fólia . A cél a játék lényege, hogy a tizenévesek , hogy hozzon létre egy elemet a kínálat kaptak . Minden csapatnak 15 perc alatt , hogy hozzon létre egy elemet az általuk választott. Meg kell tartani úgy történik, hogy a tétel , hogy ez nagyobb és jobb , amíg idő lejár. A 15 perc elteltével , a csapatok mutatják be a végtermék a felnőtt bírák. A bíró bejelenti a győztes a legtöbb kreatív találmány .
, Aki a vezető ?

Már minden tizenéves körben ülnek , és mondd el egy tini , hogy elhagyja a szobát . Ez a játékos az ” it” játékos . A többi kör dönt a vezető. Miután úgy döntött , hogy az “ez ” játékos vissza a körbe . A vezető kezd ilyet hop az egyik lábát , dörzsölje a fejét, vagy tapsolni a kezét. Az összes többi játékos , hogy kövessék a vezető. A vezető folyamatosan változik pozíciókat , míg a többi tizenéves követnie kell őt. Az “ez ” játékosnak három találgatások kitalálni, hogy ki a vezető . Ha találgatások helyesen , a vezető az új ” it” játékos . Ha nem kap ez jobb , akkor kell lennie ” , hogy ” újra.

You must be logged in to post a comment.