Mi az a Dead Zone egy FPS ?

Az első személyű lövöldözős ( FPS ) műfaj alapja a koncepció mutatja meg a játék világát szemével , hogy – ahogy a karakter a játékban . Ahelyett, hogy megtekinti a karakter, mindig csak saját fegyverét, és környékén , amelyek a magával ragadó élményt . Miatt a verseny online multiplayer aspektusa a műfaj , pontos szabályozás nagyon fontos. A játékosok játszani első személyű lövöldözős vagy egy egér és billentyűzet a számítógépen , vagy egy analóg vezérlő a konzolon . Nem számít, melyik ellenőrzési módszert részesíti előnyben , a halott zóna beállításait egy nagy hatást gyakorol a , ahol kölcsönhatásba lépnek a játék világában . Leírás

első személyű lövöldözős , használja a jobb analóg karral ( a konzol ), vagy az egér ( a PC-n ) , hogy nézz körül a játék világában . A célzó célkereszt , központjában helyezkedik el a szempontból , képviseli , ahol a lőszer hatással lesz , ha tűz a fegyvert . The Dead Zone meghatározza , hogyan reagálnak az ellenőrzések mozgatásakor a szempontból , és ezzel együtt , a célkeresztben. Egy kis holt zóna , a célkereszt mozog azonnal , ha mozog az egér , vagy a jobb analóg karral . A nagyobb holt zóna megköveteli, hogy mozgatni az egeret vagy analóg stick távolabb a pontja a pihenés , hogy mozog a célkeresztet a képernyőn .
Small Dead Zone

Az előnye, hogy egy kis holt zóna érzékenységet . Mert kevesebb erőfeszítést mozgatni a célkeresztet , akkor nézz körül, és megszerezni célok gyorsabb játék közben . Ön is pontosabban abban, hogy a finom beállításokat , mint például , ha a cél egy mesterlövész puska . A hátránya az, hogy mivel az ellenőrzések olyan érzékeny, nehéz lehet tartani a célkeresztet középpontjában a cél , amíg mozog . Mivel a játék felveszi a mozgások csinál az egérrel, vagy analóg stick , a nézőpont megváltoztathatja váratlanul közben módosíthatja a pozícióját , vagy ha meglepte a többi játékos .
Nagy Dead Zone

nagyobb holt zóna kiküszöböli a nem kívánt mozgások , amelyek akkor jelentkeznek , ha az ellenőrzések túl érzékeny a bemenet. Ez azt jelenti, hogy a cél nem fog tönkre , ha véletlenül mozog az egér , vagy analóg stick kicsit , ha már megszerezte a cél . Nagyobb holt zónák is megakadályozza a probléma a szellemkép (más néven vándorlás vagy lebegő ), amely akkor fordulhat elő, ha az analóg botok kezdenek elhasználódik . Mivel a jobb analóg karral használják annyira első személyű lövöldözős , a kopást okozhat a botot , hogy ne középre megfelelően. Egy kis holt zóna , ez okozza a kamera forogni körül anélkül, hogy a bemenet. A hátránya a nagy holt zóna az, hogy az ellenőrzések érzi reagál , különösen akkor, ha arra használják, hogy egy kis holt zóna .
Adjustments

konzolra , a egyetlen módja annak, hogy állítsa be a holt zóna a first-person shooter, a ” Settings ” vagy a ” Controls ” menü játékok, amelyek támogatják ezt a funkciót. Ha a játék nem teszi lehetővé a kiigazítás a holt zóna , akkor megragadt az alapértelmezett beállításokat, a játék, és a vezérlő. A jelenlegi generációs konzolok , a Playstation 3 egy kisebb holt zóna , mint az Xbox 360-ra . Számítógépen, a holt zónát lehet beállítani a támogatott játékok segítségével vagy a konfigurációs segédprogram az egérrel.

You must be logged in to post a comment.