Ötletek Group Játékok felnőtteknek az egyház Piknikek

Egyház piknikek tervezték a szórakozás és a közösség . Az ilyen összejövetelek célja, hogy , hogy egyházi családok az épületen kívül , ahol kölcsönhatásba egy kevésbé formális környezetben. De néha az emberek a funkciókat igényelnek valamilyen szervezett játékok és tevékenységek megtörni a jeget , és kérni őket kölcsönhatásban áll egymással . Ismerkedés Ön

Ügyeljen arra , hogy a név címkéket , hogy segítsen az emberek egymásra .

Adj minden felnőtt egy névtáblát az ő nevét, valamint a kiemelkedő színes ragacsos pont rajta. Attól függően, hogy hány felnőtt , a piknik , lehet, hogy öt és 10 színben pontok . Utasítsa minden ember , hogy megtalálja minden más személy a piknik az azonos színű pont , és derítse ki a nevét, szülővárosában , a kedvenc hobbija , és mit csinál (vagy nem ), a megélhetésért . Miután elegendő időt ezekre az egyéni beszélgetések , a koordinátor is utasíthatja a két csoport különösen színes pontok , hogy közelednek , és kérje minden tagja , hogy vezessenek be egy másik tagját színcsoport , hogy a másik csapat , a négy információkat szerzett az első beszélgetések .
An Information Csillagvadászat

összes felnőtt talál egy partnert , kérve minden felnőttet , hogy válasszon valaki, akit még nem tudom. Adj egy pár egy listát 15 olyan információt meg kell találni ezen a módosított csillagvadászatban . Míg a hagyományos scavenger vadászik járnak megtaláljuk a fizikai tárgyak , ez maga után vonja az emberek megtalálása a piknik , akik megfelelnek a tételeket a listán . Ilyenek például a “valaki született július “, ” valaki, aki orvos “, ” valaki, aki több mint három gyermeke van. ” Csapatok kéne a személy aláírása mellett a megfelelő elemet a listán . Annak érdekében, hogy létre , mint sok interakció lehetséges, akkor a legjobb, hogy bármely személy aláírására csak egy elem oldalanként .
Dolgozik együtt, mint egy csapat

formája csoportok nyolc 10 felnőtt , és minden csoport egy szűk kör, vállvetve egymással szemben . Mindenki tudomására , hogy kezet fogjanak két ember a körben. Meg kell csattal , mintha kezet , így a két jobb kéz csatlakozott , és két bal . Ez létrehoz egy kusza karját. Már , majd a csoport arra törekszik, hogy kibogozni magukat anélkül, elengedése , vagy törés a kapcsolat bármely kéz , amely megragadta .
Chariot Tag

Osszuk a felnőttek a csoport három és jelöljön ki egy aréna terület határait a játék . A három csapattársak is vállvetve , ugyanabba az irányba néz , és a link karját. Ez a kettő a lovakat. A harmadik csapat tagja szolgál majd a vezető a szekér . Ő áll mögötte a lovakat , és megragadta a nadrágszíjat , az egyik minden kéz . A játék koordinátor akkor megy minden kocsihajtó , és lazán behajt a molinó vagy szalag ruha hátul az öv a vezető . Amikor a játék elkezdődik , a cél az, hogy a lovak minden szekéren törekednek arra, hogy megragad a zászlók , mint sok más csapat , mint lehetséges . A sofőrök nem megengedett, hogy megragad zászlók sem , hogy megvédjék a saját . A mozdonyvezetőnek mindkét kezét az övek lovaik minden alkalommal. Amikor egy csapat elveszíti flag it kell lépnie az arénában . A csapat továbbra is megtartja a zászló , ha minden más szekerek elhagyták a kijelölt területen nyeri a játékot .

You must be logged in to post a comment.