Hogyan készítsünk párbeszédet TES Construction Kit

Ha elvégezte “The Elder Scrolls : Oblivion , ” nem kell , hogy a végén a játék. A szabad játék szerkesztő a ” The Elder Scrolls Construction Kit ” áll rendelkezésre, és némi időt és odaadást , lehetséges, hogy saját küldetéseket, és a párbeszéd a játék . Miután létrehozta a módosításokat a játékot kódot, akkor mentse el külön fájlként . Ezután adja ezt a fájlt , hogy a többi játékos , így élvezheti a creation.Instructions
1

Indítsa el az építési készletet , majd kattintson a “File ” “Adatok “. Kattints Kattintson duplán a ” Oblivion.esm ” majd kattintson az “OK . ” Ez betölti a játékot adatokat az építési készletet, és lehetővé teszi, hogy elkezd a változó és a hozzá dolgokat . Ha létrehozott egy korábbi mod saját karakter kívánt létrehozni a párbeszéd , válassza ezt helyette.
2.

Kattintson a ” NPC ” a ” szereplők” a ” Object Window ” található a bal oldalon a program képernyőn. Ez azt mutatja, hogy a listát az összes nem- játékos karakterek ( NPC ) a játékban .
3

Kattintson a jobb gombbal bármelyik NPC nevek és válassza ki az ” Új” A pop -up menüben. Adjon meg egy egyedi azonosító , mint a ” mynewnpc ” a karakter az “ID” box . Írjon be egy nevet a karakter a “Név” box . Válassza ki a versenyt a karaktered a legördülő listából melletti “Race “. Kattintson a ” Ok ” amikor kész .
4.

Kattintson a ” Character ” a menüsorban , majd kattintson a ” Feladatok “. Kattintson a jobb gombbal a bal oldalon a küldetés képernyőn, és válassza ki az ” Új” A felbukkanó menüben .
5

Kattintson a jobb gombbal a “Hozzáadás Témák ” sorolja fel a jobb oldalon a képernyő . Kattintson a jobb gombbal a rendelkezésre álló témák listáját . Válassza ki az ” Új ” A pop -up menüt, és írja be a nevét az új témát. Ez csak akkor jelenik meg a szerkesztő nem a játék , így a nevét valami leíró jellegű , mint a ” newquestdialogue ” majd kattintson az “OK . ”
6

Kattintson a ” Témák ” fülre az ablak tetején , és a ” szerkesztő azonosító ” részben a jobb gombbal , és válassza ki a ” téma “. Görgessen le a ” Köszöntő ” és a bal klikk előtt kattintson az “OK . ”
7

Kattintson a jobb gombbal a “Info” terület “Téma Text ” és válassza ki az ” Új “. Egy új ablak nyílik meg, ahol van, hogy írja be a ” Response szöveg” amely a párbeszédet , hogy az NPC ad amikor beszélsz velük a kiválasztott témában . Mivel a téma egy üdvözlés meg néhány párbeszéd a ” Response Text ” doboz , hogy a karakter köszönt majd a játékot, majd kattintson az “OK . ”
8

Kattintson a jobb gombbal a terület a ” feltételek ” az ablak alján , és válassza ki az ” Új “. Válassza ki a ” GetIsID ” a legördülő menü ” állapot funkció . ” Kattintson a gombra a ” Function paraméterek” és a ” Object Id ” válassza ki a nevét a NPC ami ebben az esetben lenne ” mynewnpc . ” Kattintson a ” Ok ”
9

Még több téma , mint te a jókívánságokat, majd állítsa a feltétellel funkció az NPC funkciót. Ahelyett, hogy a rendelkezésre álló témák is képes , hogy saját témákat a jobb egérgombbal az egyik izgalmas témák és válassza az “Új “. Minden téma létrehozásakor , ne feledje , hogy adja meg az új párbeszéd a ” Response Text ” box .
10

Kattintson a ” Fájl ” Mentés ” majd adja meg a fájlnév az Ön munkáját. Ezt követően menti a plug- in fájl Oblivion a ” ESP ” formátumban. Kattintson a ” Adatok” Az ” Oblivion ” launcher ablakban, majd kattintson a nevére a plug-in , hogy töltse be a játékot.

You must be logged in to post a comment.