Shark & amp; Halászat Math játékok

Oktató játékok lehet egy nagyszerű módja annak, hogy a tanulók motiválása minden korban tanulni , miközben jól érzik magukat. Használatával halászati ​​vagy cápa játék, világos és izgalmas animációs , ezek a játékok lehet egy nagyszerű módja annak, hogy ösztönözze a gyerekeket , hogy javítsák a matematikai készségek a gyerekek , amelyek érdeklődnek a halak és cápák . Flash játékok is játszott a böngésző anélkül, hogy letölteni őket , lehetővé teszi a játékosoknak , hogy élvezze ezeket a játékokat bárhol , bármikor . Halászták Mission : Matton

Ez a színes flash játék segít megteremteni számolás és színes azonosítás készségeket. A játékosoknak meg kell segíteni a halász kiválasztásával a megfelelő számú és színű halak az egérrel , és húzza őket a net . Az időzítő visszaszámol az idő telik , és a halász számít nagy betűkkel , ahogy húzza a halakat a hálóba . A játék öt szintből , kezdve az egyszerű kemény . Az első szint kéri, hogy számolni kell a számot egy- öt , míg a másik kér egy számot egy és tíz között . A harmadik és a negyedik szint fejlődéshez ugyanígy , csak két különböző színű halak , és ki kell választani csak hal a megfelelő színt . A végső szint kéri , hogy válassza ki a halak száma egy és tíz között , és van három szín a halak közül lehet választani. Ha kihúzza a rossz hal a hálóba , akkor megengedem, hogy próbálja meg újra azonnal , de ha az időzítő fut ki , azt fogja mondani : ” Game Over “, és meg kell kezdeni az elejétől .

Fishing szorzás : Matton

Gyerekek gyakorolhatják szorzás képességeit ebben a halászat flash játék. A rajzfilm fiú halászat mellett a folyó , és a szorzás probléma felbukkan fölött halászat pole. A probléma akkor is megjelenik a víz , ahol a különböző színű halak úszni számos a tetejükön . Például, ha a probléma ” 1 x 2″ bukkan fel , a hal lehet úszni a “3 ” a tetején . A játékosoknak meg kell majd válassza ki a halat a pontos számot , hogy az egérrel . Ha a válasz helytelen , azt fogja mondani : ” Próbáld újra . ” A játékosok kap öt pontot minden helyes választ , és amikor eléri a 50 , a hatalmas hal jelenik meg : ” Gratulálok ” ráírva. Problémák a könnyű (“1 x 2″) a kemény ( ” 9 x 3″) .
The Card Game Shark : Matton

Ez egy kihívást jelentő játék, amely előírja elvont gondolkodási készségek, valamint két számjegyű kivonás képességeit. Ez egy játék, ahol ellen játszik a számítógép “Card Shark . ” A játék akkor kezdődik , üzleteljen minden játékos négy lapot , és helyezzük két kártya közepén a fórumon. Ezek a kártyák a központban lesz a “Target Number” kombinálva . Például , a ” 9″ és a ” 5″ , a közepén a tábla lesz a ” 95 ” A négy lapot , hogy minden játékos lehet helyezni minden játékos játéktábla alkotnak egy két számjegyű kivonás probléma . Kártya lehet helyezni bármilyen sorrendben vagy kombinációban , de a cél a játék az, hogy a választ a két számjegyű kivonás probléma legyen a lehető legközelebb a célszámot . A játékos és a Card Shark egyenként helyezik el a saját kártya külön táblák , hogy megpróbálja elérni a célszámot . A távolság a választ a célszám a pontszám az adott fordulóban. Öt fordulóban minden játék , és az nyer, aki a legalacsonyabb teljes győzelmet .

You must be logged in to post a comment.