Hogyan kell játszani a társasjáték Go

Go egy ázsiai stratégiai társasjáték, hogy eredetileg Kínában legalább 4000 évvel ezelőtt . Ez csodálták stratégiai mélység és viszonylag egyszerű szabályokat a játékosok a világ minden tájáról , de továbbra is a legnépszerűbb az országban , Kína , Korea és Japán . Utasítások
1

Kezdjük egy üres tábla .
2

Hagyja, hogy a fekete játékos menni először . Fekete mindig megteszi az első kanyar a játékban. A fekete játékos lehet meghatározni bármilyen random módszerrel , de közös kiválasztási módszer az úgynevezett ” nigiri . ” Egy játékos vesz egy maroknyi köveket a tenyerében . Az ellenfél , mint amennyi hely egy vagy két követ a fórumon , hogy jelezze akár páros vagy páratlan . A játékos tartja a maroknyi köveket számít a köveket, hogy meghatározzák , ha a szám páros vagy páratlan . Ha a második játékos kitalálta is , és vannak még a kövek , akkor a játékos a maroknyi játszik fekete . Egyébként játszik fehér. Vagy ha egy játékos nem ismert, hogy a gyengébb játékos , ő is kap a fogyatékosság és az engedélyezett játszani a fekete automatikusan .
3

Alternate forgalomba köveket az üres csomópontok a táblán. Stones elfoglalták , ha az összes helyszínen , közvetlenül a mellette levő elfoglalt ellentétes kövek, és a győztes a végén a játék, a játékos, aki irányítja , vagy körül a legtöbb területen. Ily módon , a játék váltakozik , minden játékos épület falai kövek körül a köveket az ellenfél .
4

ellenőrzése akadályok mozgás. Csak egy szabály megakadályozhatja egy követ , hogy helyezzenek el egy adott helyen . Nem kő lehet helyezni oly módon, hogy ez okozza a fórumon, hogy két példányban pontosan ugyanazt az elrendezést , mint volt az előző körben. Ez megakadályozza, hogy végtelen hurok rögzíti , amely egyébként nem lenne lehetséges .
5

megoldása rögzíti . Amikor egy lépés történt , ami miatt a kövek körül , méri meg kell oldani . Először is, minden követ az ellenkező oldalon , a játékos, aki nemrég költözött , amely teljesen körülveszi az ellenséges kövek , vagy teljes egészében körülvett ellenség kövek és a tábla széle eltávolítják. Ezután minden kövek tartozó játékos, aki nemrég költözött amelyek körül ellenséges kövek eltávolítása . Ez az úgynevezett “self -capture “.
Teljes blokk kövek el lehet távolítani egy körben. Például, ha a fehér van egy blokk egy tucat követ, majd a teljes blokk körül fekete kövek extra terek a falat , akkor az egész blokk fehér kövek már elfogták , és el kell távolítani a tábláról . < Br >
6

vége a játéknak. Egy játékos halad a sor bármikor a játék során . Ha mindkét játékos telt el a fordulat, az egyik közvetlenül a másik után , a játék véget ér . A győztes az a játékos, aki a legtöbb területen , akár a csomópontok , amelyek a kő a saját színe vagy csomópontok körül kövek saját színe .

You must be logged in to post a comment.