” Baldur Kapuja ” a számítógépes RPG videojáték által kifejlesztett Bioware és teszi közzé a Black Isle Studios és az Interplay Entertainment. Lehetséges, hogy egy játékos használja az egyéni arcképek a játékon belül . Ahhoz, hogy az egyéni portrék , a játékosnak kell egy képet BMP formátumban, és helyezze be a ” Baldur Kapuja ” root könyvtárba . Ahhoz, hogy az egyéni portré kell használni, ki kell választani közben karakter creation.Things amire szüksége van
PC
Baldur Kapuja szoftver
BMP kép
Show More utasítások
létrehozása ” Portrék ” Folder
1
Helyezze vissza a ” Baldur Kapuja ” szoftvert a saját telepítő lemezen.
2
Kövesse az utasításokat adott a telepítő . Írja be a “C: \\ Baldurs kapu \\ ” , amikor megkérdezi , hogy hol tárolja a fájlokat . Ne használja az alapértelmezett szerepel a listán, amely a “C: \\ Program Files \\ Black Isle \\ ” . Kövesse a többi utasításokat adott a telepítőt, és indítsa újra a számítógépet .
3
Kattintson a jobb egérgombbal a “Start ” menü a Windows tálcán . Válassza ki a ” Fedezze fel az összes felhasználó számára ” .
4.
Kattintson a ” Helyi lemez ” , hogy bővítse a fájl listához. Válassza ki a ” Baldurs Gate” , hogy nyissa meg a gyökér könyvtárat .
5
Kattintson a “Fájl ” a menüsorban .
6
Válassza ki az ” Új “, majd kattintson a ” mappa . ” Írja be a nevét ” Portrék ” a dobozba .
7
Kattintson duplán a mappára annak megnyitásához .
Átvitele A Custom Image
8
Nyissa meg a mappát , ahol a kép található, egy új ablakban.
9
kattintson a jobb gombbal a képre , majd kattintson a “Másolás “.
10
kapcsolja vissza a ” Portrék ” mappába. Kattintson a jobb gombbal a mappára, és válassza a ” Beillesztés “.
11
Kattintson a jobb gombbal a mappára újra, és válassza a ” Beillesztés “. Így már két példányban ugyanazt a képet .
12
Kattintson a jobb gombbal az első példányt a képre, és válassza az “Átnevezés “.
13
Írja be a karakter neve majd L.bmp a dobozba . Példa : ” XXXXXXL.bmp . ”
14
Kattintson a jobb gombbal a második példányt a képre, és válassza az “Átnevezés “.
15
Írja be a karakter neve követ S . bmp a dobozba . Példa : ” XXXXXXS.bmp . ”