Middle School Jégtörő játékok

Ha így egy csoport középiskolás diákok együtt , akkor előfordulhat, hogy bizonyos don & amp; # 039 , t érzi, nyugodt és kényelmes, mint a többiek . Ahelyett, hogy felhívja a figyelmet , hogy a félénk diákokat , hogy azok jobban ideges , próbálja játszani egy jégtörő játékok az egész csoport , hogy segítsen , hogy nekik sokkal kényelmesebb a találkozó társaik. Burkolta nevek

Kezdje azzal, hogy a hallgatók mutatkoznak be a csoport . Miután mindenki elmondta a nevüket , ossza fel a játékosok két csapat . Válasszuk szét a csapatok mindkét oldalán a szoba . Vagy tartsa fel vagy függessze fel a takaró , a szoba közepén , így a csapat nem látja egymást . Legyen a csapat ül egymással szemben ellentétes oldalán a takaró . A játék indítása számolva 10. Míg számít , minden csapat úgy dönt, hogy egy játékos áll mögött a takaró . Miután a gróf teljes , emelje fel vagy engedje el a takaró , hogy felfedje a két játékos egymással. Az első játékos, aki helyesen adja meg a többi & amp; # 039 ; neve nyeri a pontot csapata . Folytassa, amíg mindenki volt a fordulat . A csapat , aki a legtöbb pontot gyűjtötte össze.
Message Alatt Plate : Matton

Próbáld ki ez az érdekes jégtörő játék az Isteni vacsora fél honlapján. Szedjétek össze elég papír lemezeket , így van egy minden játékos . Az egyes lemez levelet furcsa mondatot , amely nem könnyen beilleszthető a normál szerzés -to – know- te beszélgetést. Például , akkor használja & quot; Anyám soha nem hagy enni fagyit pénteken , & quot; vagy & quot; Tudtad, zsiráfok , mint mályvacukrot ? & quot; Osszuk ki a lemezeket , hogy a játékosok , és hogy mindenki üljön le egy asztalhoz . Miután mindenki vállalta a mondatok a memóriába , azokat elindul a beszélgetés , mert a megszokott módon . A játékosok minden meg kell próbálnunk , és helyezze a kifejezéseket a chat , anélkül, hogy észrevették . Ha egy játékos úgy gondolja, egy másik játékos használta a kifejezést a tányérján , ő hívja őt ki . Ha sejtette rosszul , elveszti az esélyt a győzelemre a játék . Ha a gyanúja helyes , ő lesz szüntetni. Folytassa, amíg körülbelül 15 perc elteltét . Díj a játékos, aki a legtöbb ügyesen be a mondatokat a beszélgetésbe .
Szó lánc

indítása jégtörő játék első összejövetel hallgatók ülő körben . Válasszon kategóriát elindítani a játékot , mint például a & quot; Állatok & quot; vagy & quot; Movies . & quot; Válasszon ki egy véletlenszerű játékos kijelenteni egy szó , amely alá tartozik a kategóriába . Az ember ül , hogy a diákok és amp; # 039 ; s bal ezután újra állam az első játékos & amp; # 039 , s szó és azt is hozzá saját . A játék folytatódik, ily módon a játékosok távolítani a kört felejtés szó a láncban . Az utolsó játékos maradt , megnyeri a játékot .

You must be logged in to post a comment.