A történelem a videojátékok 32 Bit Era

Az úgynevezett ötödik generációs játékkonzolok és otthoni számítógépek , szinkronizált így illeszkedik a játék sajtó a generációs elnevezési rendszer is emlékezni, mint a 32 bites korszak. Ez a generáció vitathatatlanul az egyik sarkalatos történetében a játék. Azonban ez volt az egyik legrövidebb életű generáció konzolok és számítógépek. A név abból a alaplapok és Adatbuszok a konzolok és a számítógépek , feldolgozására tervezték 32 bit információt egyszerre – állítólag kétszer a 16 bites elődei . Időkeret

Az ötödik generációs követnie kellett az egyik legversenyképesebb időszakok játékok – a 16 bites korszak, melyen közötti verseny Sega és a Nintendo konzolok és Commodore és Atari az otthoni számítógépek . Ez a generáció elhalványult a 1993 , és ugyanebben az évben a 32 bites korszak kezdődött a kiadás a 3DO . Ez véget Elég hirtelen 1996-ban , amikor a Nintendo 64 érkezett .
Előkelőség

Az ötödik generációs konzolok és számítógépek méltó a különböző fontos okból . Először is , ez jelenti a bevezetése a CD -ROM-ok , a tárolás, helyettesíti a hagyományos patronok . Továbbá, ez a nemzedék tanúja jelentős elmozdulás az iparban – Nintendo nem volt jelen , és nem visszanyerni a piaci dominancia a késő 2000-es években a Wii . Ezzel szemben, a Sony debütált, mint a szerencsejáték-társaság , hogy nagy sikert aratott a Playstation . A modern 3D-s játékok gyorsan fejlődik, az ötödik generáció , hogy nagyrészt nem lehet köze a régebbi technológia .

Ez volt az utolsó, nem PC generációs otthoni számítógépek , amelyet elsősorban az egész játék , és jár a konzolok minden cél és szándék . Ezeket hamarosan felváltotta általános PC-k. Volt még vita ebben a nemzedékben – néhány gép a piacon nem volt tiszta 32 bites , és volt egy csomó , a 16 bites korszak még mindig őket .
3DO

a közös vállalat közötti Panasonic , a Sanyo és az LG , majd az úgynevezett Goldstar , a 3DO volt az első konzol valaha egy beépített , out -of -the- box CD-lejátszó . Játékok érkezett CD-k, és a gép is zenélni és videó lemezeket. Grafika nagyon jó ezekben a napokban , a teljes képernyős VGA lehetséges. Volt 2 MB RAM , ami szintén sokat. Azonban a szoftver fejlesztők nem támogatja a 3DO , mert az eklektikus örökség és esetleg túl változatos smink. Anélkül, hogy jelentős játék könyvtár , az első bemutató a 32 bites korszak hamarosan kivonult a piacról.
Sony Playstation

Valószínűleg az ősi modern konzol , a Sony első bejegyzés a játék eredménye volt egy sikertelen projekt ők dolgoznak a Nintendo . A selejtezési vezetett ez utóbbi társaság nem vesz részt az ötödik generáció , ahelyett, hogy arra vár , hogy kiadja a Nintendo 64 .

Sony megüt paydirt a Playstation , ami óta debütált 1994-ben eladott több mint 100 millió darabot – az első konzol valaha is elérni ezt a mérföldkövet . A Playstation is volt egy beépített CD-lejátszó és 32 bites feldolgozás, és látta, hogy a dob több nagy franchise , beleértve a Resident Evil , Gran Turismo , Twisted Metal és a Syphon Filter . A Playstation is nevezetes, sokkal jobban az Egyesült Államokban és Európában, mint a natív japán .
Sega Saturn

Sega Saturn volt az egyetlen komoly verseny a Sony arcú az ötödik generáció , a kor feladata, hogy játék egyik pillére a katalógusban. Sega elkezdte fejleszteni a Saturn a korai 1990-es években , mint a nyomon követése , hogy sikeres 16 bites konzol , a Genesis /Megadrive . A Saturn érkezett 1994-ben a szemüveg hasonló a Playstation – 2 MB RAM, VGA felbontás , CD-meghajtó és környékén 30MHz 32 -bites feldolgozási teljesítményt. A konzol nem volt nagy siker a Sega , kéri a cég , hogy siettesse , és engedje el a Dreamcast 1999-ben. Volt néhány tisztességes fogyó játékok, mint például a Virtua Fighter és a Virtua Cop sorozat, és természetesen a Sonic játékok. < Br >
további konzolok

Mind az Atari Jaguar és a Nintendo 64 , megjelent 1993-ban és 1996-ban, illetve azt állította, hogy a 64 bites , de sokan tekintik őket részeként az ötödik generáció mégis. Az Atari Jaguar volt az utolsó konzol a cég valaha készült , és ez nem volt jó annak ellenére, hogy grafikailag jobb társaik. A Nintendo 64 köré épült egy 64 bites processzor , és volt kétszer a RAM a három 32 bites gépek. Nem általánosan tekinthető egy ötödik generációs konzol , sok illetően , mint egy önálló . Az N64 volt kissé a siker közel 35 millió darabot adtak el , és számos sikeres címek, beleértve a Super Mario 64 és a James Bond Goldeneye . Ez volt az utolsó konzol használható patronok a tárolás . Számos más konzol meg ezekben az években , de készült szinte nincs különbség – ezek közé tartozik az Amiga CD32 és a Neo Geo CD .
Számítógépek és annak fontosságát, bitek

körül Ebben az időben , a kor dedikált formátumú , kölcsönösen összeegyeztethetetlenek otthoni számítógépek a végéhez közeledett . Mindezek származnak gépek, amelyek körül forgott a játék , de még mindig képes más területeken – a termelékenység, a szövegszerkesztés , grafika és zene. Modellek említésre méltó a Commodore Amiga 1200/3000/4000 és Atari ST Falcon . Ezek egyike sem sikerült, és 1993- felváltotta a PC-k, egy egységes szabvány az otthoni számítástechnika. Gaming számítógépek felé fordult, a Windows PC-k kezdve a kiadás a Windows 95 .

Az ötödik generáció véget ért, a szokás kiemelni bit számít is megszűnt . Marketing már nem történt nagy dolog , hogy hány bit a konzol volt – az utolsó , hogy nem így volt a Nintendo 64 , és néhány játékos valaha is figyelembe véve a későbbi konzolok 128 vagy 256 bites .
< Br >

You must be logged in to post a comment.