A hatása rámpa magassága a sebessége Toy Cars

A legtöbb gyerek gondolja, hogy a magasabb építik autó pályán , annál gyorsabb az autó megy . Ahhoz, hogy egy bizonyos mértékig , ez igaz . A hosszabb és magasabb pályán valóban ad a játék autó több időt , hogy vegye fel a sebességet és a verseny révén az éles sarkok és hurkok a pályán . Másrészt , van egy maximális sebesség, hogy a játék autó képes utazás. Ez annak köszönhető , hogy több erő , hogy a munka ellen, az autó mozgását. Gravity

erő okozza a játékautó mozog a pályán a gravitáció . Gravity húzza minden tárgy vissza a föld felé . Tehát, ha látja a játék autóverseny lejtőn lefelé a pályán , akkor valóban figyel gravitáció megpróbálta, hogy az autót vissza a földre . A pálya így csak az autó leessen egyenesen lefelé . Tény, hogy a pálya lehetővé teszi az autó esik ellenőrzött módon , és kövesd az utat, a pálya , és ez az összes a hurkok és kanyarok . Minél nagyobb a rámpa magassága , annál több időt teszik gravitáció , hogy megpróbálja , hogy az autó vissza a földre . Ez azt jelenti, hogy játékautó felveszi további sebességét , ha a rámpa magasabb . Röviden , hosszabb expozíció gravitáció egy magasabb rámpa jelent nagyobb sebességgel .
Wind Resistance

Van egy koncepció nevezett végsebessége a fizikában. Ez a koncepció azt mondja, hogy minden tárgy , mérettől függetlenül , maximális sebessége 9,81 méter másodpercenként . Mondta egy másik út , semmi sem képes gyorsabban csökkent, mint ezt. Ez nem azt jelenti, a játékautó is elérheti ezt a sebességet . Sajnos az igazi játékautó Speedster , a sebessége 9,81 méter másodpercenként csak akkor érhető el , ha nincs más erők ellen dolgozik az objektumot , hogy csökkentsék a sebességet . A játékautó több . Az egyik fő erők ellen dolgozik a játék autó légellenállása . Ahogy a játékautó utazik, akkor azt , hogy álljon ellen a levegő fúj közvetlenül ellene. Gyorsabb sebesség és a magasabb rámpamagassághoz jelent nagyobb ellenállás. Ez az erő , másokkal együtt, végül tartani a játékautó folytatódó gyorsulás .
Friction

Friction olyan erő, amely akkor jelentkezik, amikor két tárgy dörzsölje ellen egymást. Ez egy versengő erő, amely próbálja mozgatni egy objektumot az ellenkező irányba , mint az mozog. Annak illusztrálására, ezen a ponton , tegye a kezét az asztalra , majd csúsztassa előre . Észre fogod venni, hogy ez nehezebb mozgatni a kezét előre, miközben nyugszik az asztalra , mint amikor halad előre, miközben felemelte a levegőbe . Ez elsősorban a súrlódás próbál húzni a kezét az ellenkező irányba . Pontosan ez történik a játék autó gumik , mert felgyorsítja a pálya mentén . Közötti súrlódás a gumik és a rámpa fogja a gumiabroncs elérje nagyobb sebességgel . A magasabb és hosszabb rámpák teszi ki az autó, hogy nagyobb mennyiségű súrlódás. Ez az erő , valamint a légellenállást , végül egyenlő a gravitációs erő , és tartsa az autó egyre újabb sebesség .

You must be logged in to post a comment.