Hogyan készítsünk egy versenyképes Forge Térkép

Van egy nagy különbség , hogy miként lehet felépíteni egy térkép ” Halo : Forge ” szerkesztője , és hogy miként lehet felépíteni egy térképet , amely szórakoztató , hatékony és versenyképes. Bad map tervezés Tud tartály a multiplayer élmény gyorsabb, mint szinte minden más elem , és még a jó térképeket szenved játékos apátia és az unalom. Ha azt szeretné , hogy egy versenyképes térképet a ” Forge ” szerkesztője , ez egy jó ötlet, hogy megismerkedjen néhány alapvető elveit multiplayer térkép design.Instructions
1

Fókuszban az épület egy szinten térképek , amíg van egy megbirkózzanak térkép design. Multi- szintű térképek , a bonyolult és figyelembe kell készíteni a versenyelőny és a hozzáférhetőség .
2

Próbálja hozzá legalább két belépési pont minden folt a térképen . Területeken egy belépési pont szenved játékos kemping, amely egyfajta leronhannak .
3

Képzeld el, hogy a játékosok mozogni a térképen. Minden térkép egy természetes áramlását , és a megértés az áramlás a térkép segít megelőzni a közlekedési dugókat , és tartja a játékosok halad a helyes irányba.
4

Legyen könnyű megtalálni a többi játékos . A nagy térképeket nagyon kevés vizuális zűrzavar , míg a kisebb térképeket lehet nagyobb épületek és a fedelet. Megpróbálja megtalálni a többi játékos a leginkább frusztráló semmilyen rosszul tervezett térkép .
5

idő a különböző csapat utak egyes célkitűzések a térképen. Csapat célokat kell egyenlő távolságra kiindulópontot , hogy biztosítsák a térkép fair .
6

Mérjük le a kockázata bizonyos utak az előnye . Például átívelő egy darab törmelék lehet a leggyorsabb módja a potenciális játékosnak , hogy vegye fel a rakétavető , de ő teszi ki magát ezzel . Jó térképek legalább néhány kockázati vs jutalom döntéseket .
7

Kérj meg néhány barátaival playtest a térképeket . A legjobb módja annak , hogy ellenőrizze a térkép minősége gyűjtésével visszajelzést a játékosok .

You must be logged in to post a comment.