Easy Dice pontozási játék szabályai

Dice játék élvezetes , szórakoztató játékok minden korosztály számára. Egyes kockajáték szükség bonyolult beállítási és pontozási rendszer . Más kockajáték, azonban , amelyek nagyon kis mellett a kocka , és azok könnyen gólt is . Ezek a játékok is ugyanolyan szórakoztató, mint a bonyolultabb társaik ; Csak arra emlékszem, néhány szabályt , és akkor meg úgy, hogy egy egyszerű , élvezetes játék este . Yahtzee

Yahtzee egy egyszerű játék, játszani ; minden játékos dob 5 kocka minden körben . Ezek a kocka lehet pontozni hengerelt , vagy a játékos úgy dönt, hogy dobni ismét további két alkalommal. Miután a játékos úgy döntött , hogy pont a kocka , vagy ha a játékos dobott a kockával háromszor , a játékos akkor rögzíti a pontszám a ponttábla . A pontszám lap áll 14 különböző kategóriában. A felső rész a száma dobás esetében, amelyek bizonyos arc számot ; Például, van egy olyan kategóriája, 3 mp , és a játékosnak kell adni, az összes 3s ő forgatta egy adott körben , és rekord pontszámot. Az alsó rész a score lap nyilvántartások kombinációk , mint például a teljes ház ( 3 egyforma , és 2 olyan fajta ), vagy a nagy egyenes ( mind az 5 kocka számsorrendben ) . Az nyer, aki a legtöbb pontot a végén a játék nyer. ( Lásd az Irodalom 1)
fázis 10 Dice : Matton

Egy másik játék, akkor pont könnyedén a fázis 10 Dice . Mint a játék megfelelője , Phase 10 Dice megköveteli a játékosok egy teljes sor fázisok , és az nyer, aki a legtöbb pontot nyer. Van 10 kocka a játékban ; öt kocka számozott 5-6-7-8-9-10 , és a többi öt kocka számozott 1-2-3-4 – WW . Ebben a játékban , W jelentése Wild és fel lehet használni bármilyen szám vagy szín. Minden kocka a különböző színű is . Játszani , minden játékos roll a 10 kocka az ő viszont, és próbálja befejezni a szakaszt. Minden játékos kap három tekercs kipróbálni a fázis . Után minden körben , a játékos rögzíti az összes kocka teljesítéséhez szükséges a fázis . Ha a játékos nem fejezte be a szakaszt nem pontszámot adott ; a következő körben , a játékos meg kell próbálni újra. Például , az első szakasz , 2 db 3 , megköveteli a játékosok , hogy 2 db 3 megfelelőek számokat. Ha egy játékos tekercs és megkapja a szakasz , mint a 9-9-9 és 7-7 -W , a játékos pontszámok csak azok a kocka , hogy segített elérni a fázisban. Mivel a vadak ér semmit, a játékos pontszáma lenne 41. A játék addig folytatódik , amíg minden játékos befejezi ; a legmagasabb pontszámot elérő játékos nyer . ( Lásd az Irodalom 2)

You must be logged in to post a comment.